1. خانه
  2. اخبار
  3. بخش عکس جشنواره تجسمی فجر آغاز به کار کرد

بخش عکس جشنواره تجسمی فجر آغاز به کار کرد

نمایشگاه بخش عکس نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر عصر دیروز در فرهنگسرای نیاوران تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه بخش عکس نخستین جشنواره تجسمی فجرعصر گذشته ۱۳ بهمن‌ماه با حضور محمود شالویی مدیر امور تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

در این مراسم که علیرضا کریمی صارمی، دبیر بخش عکس جشنواره تجسمی فجر نیز حضور داشت، شالویی درباره بخش عکس جشنواره گفت: این نمایشگاه به اندازه کافی گویا است و موضوع امید به آینده و انقلاب اسلامی را به خوبی به نمایش گذاشته است.  من از تمام عکاسان کشور تشکر می کنم که با احساس وظیفه و انجام به تکلیف در این جشنواره شرکت کردند.

وی ادامه داد: این عکس‌ها زیباترین آثاری است که در یک نمایشگاه کنار هم جمع شده‌اند و کسی نمی تواند از نظر زیبایی نمایشگاه را زیر سوال ببرد زیرا یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که تاکنون برگزار شده است.

شالویی در پایان گفت: چنانچه بتوانیم در طول برگزاری جشنواره جابجایی نمایشگاه‌ها را داشته باشیم هم در تنوع کار و هم در بهره برداری به نفع جشنواره و مخاطبان خواهد شد.

 نمایشگاه بخش عکس جشنواره تجسمی فجر مشتمل بر آثار برگزیده ای از هنرمندان جوان و حرفه‌ای عکاسی معاصر ایران است که به عقیده کارشناسان می تواند به عنوان کارنامه هنری عکاسان بعد از انقلاب در ایران به شمار رود.

نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی  فجر تا ۱۲ اسفند ماه به طور مشترک در موزه هنرهای معاصر تهران، فرهنگسرای نیاوران ، مجموعه موزه آزادی و خانه هنرمندان ایران میزبان علاقمندان است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست