1. خانه
  2. اخبار
  3. سایت « صمد قربان زاده » آغاز به کار کرد

سایت « صمد قربان زاده » آغاز به کار کرد

صمد قربان زاده با ارسال پیامی به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " از افتتاح پایگاه شخصی خود در شبکه سراسری اینترنت خبر داد.

قربان زاده متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته کارشناسی ارتباط تصویری از دانشگاه فردوسی مشهد می باشد که با حضور خود در مسابقه ها و جشنواره های داخلی عکاسی، افتخارات فراوانی را در سوابق اجرایی و هنری خود رقم زده است.

سایت «  صمد قربان زاده » آغاز به کار کرد

این عکاس جوان آذری، پایگاه شخصی عکاسی خود را به نشانی: www.samadghorbanzadeh.com ثبت کرده و دستاورد قریب به پنج سال تلاش خود را در عرصه عکاسی در قالب پنج مجموعه عکس در این پایگاه منتشر کرده است.

این مجموعه ها شامل: پرتره، سکوت طبیعت، بدن، فتومونتاژ و بخش منتخب است.

صمد قربان زاده از جمله عکاسان جوانی است که سعی دارد با نگاهی ذهنی و درونی دست به تجربه بزند و در این راستا از تمامی امکانات تکنیکی وفنی عکاسی استفاده ی لازم را ببرد.

این افکار در مجموعه ای از عکس های این هنرمند دیده می شود که در آن همواره سعی داشته نگاه ذهنی خود را به دنیای اطراف پرورش داده و عکس هارا از لحاظ فرم ومحتوا به دنیای تصورات و درون خویش برده تا راهی برای بروز آنها پیدا کند.

قربان زاده ضمن تشکر از مخاطبین، در بخشی از ارسال خبر افتتاح این پایگاه آورده است: از شما علاقمندان به عرصه ی عکس و عکاسی دعوت می کنم ضمن دیدار از گالری عکس ها در " این پایگاه " نظرات خود را در مورد کارها بیان کرده تا از این طریق راهی بهتر و پربارتر برای اینجانب فراهم آورید.
لازم به یادآوری است "  سایت صمد قربان زاده " همچون دیگر سایت های حقیقی و حقوقی عکاسی در کشور، در فهرست سایت های مرتبط با عکاسی در بخش پیوندهای " پایگاه عکس چیلیک " ثبت و معرفی شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست