1. خانه
  2. اخبار
  3. بخش مسابقه نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر فراخوان داد

بخش مسابقه نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر فراخوان داد

دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی تئاتر فجر درباره مسابقه عکس و پوستر اطلاعیه داد.

به گزارش بخش تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ستاد برگزاری بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد: به منظور تقویت حوزه مواد تبلیغی تئاتر، بخش مسابقه نمایشگاه پوستر و عکس تئاتر را برگزار می‌کند.

متقاضیان حضور در این بخش، همراه با پرکردن فرم تقاضا، می‌توانند تا سقف ۵ اثر در این بخش حضور یابند.

ستاد برگزاری جشنواره تا ۱۵ آذر سال جاری پذیرای تقاضا و آثار هنرمندان در این بخش خواهد بود. این بخش به شکل رقابتی خواهد بود. محدوده زمانی مدنظر برای آثاری که در این بخش پذیرفته می‌شوند، مهرماه ۱۳۸۷ تا آذرماه ۱۳۸۸ است.

– ذکر نام نمایش، نویسنده، کارگردان، تاریخ و محل اجرا در پشت آثار به همراه برچسب ضروری است. متقاضیان حضور در بخش عکس، می‌بایست فایل عکس‌ها با وضوح حداقل DPI300 به همراه عکس‌های چاپ شده حداقل در ابعاد ۲۰*۳۰ سانتی‌متر را با مدارک عمومی ارسال کنند.

– ستاد برگزاری جشنواره در کنار نمایشگاه آثار ایرانی، پوسترهای منتخب جشنواره و اجراهای بین‌المللی را عرضه خواهد کرد. ضمنا متقاضیان حضور در بخش پوستر، علاوه بر ارایه پوستر در ابعاد واقعی، می‌بایست فایل آن (TIFF) را ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر: خیابان حافظ، خیابان رودسر، ابتدای به‌آفرین، پلاک ۴، واحد ۱۲ است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست