1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری نشست عکاسی با موضوع «عکاسی و پست مدرنیزم»

برگزاری نشست عکاسی با موضوع «عکاسی و پست مدرنیزم»

نشست تخصصی «عکاسی و پست مدرنیزم» در مرکز آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست تخصصی عکاسی با موضوع «عکاسی و پست مدرنیزم» یکی از مجموعه نشست‌های تخصصی عکاسی است که با همکاری فصلنامه عکاسی خلاق و با حضور دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان، توسط حمید سوری در پنجشنبه ۲۸ آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش، مفاهیم کلیدی رابطه پست مدرنیزم و عکاسی، چیستی واقعیت و همچنین عکاسی پست مدرن از آن خودسازی، از سرفصل‌های این نشست است، همچنین در این نشست آثار عکاسان شاخص در این حوزه مرور و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
این مدرس دانشگاه هنر که تدریس نشست تخصصی عکاسی با موضوع «عکاسی و پست مدرنیزم» را برعهده دارد، ابتدا به بررسی تاثیر عکس و خوانش آن در فضای معاصر اشاره خواهد کرد و پیرامون تفاوت مدرنیزم با پست‌ مدرنیزم نیز توضیح خواهد داد.
شرکت فرهنگ فیلم تهران با همکاری جمعی از اساتید و همچنین فصلنامه تخصصی عکاسی خلاق برگزاری این دوره کاربردی را در دستور کار خود قرار داده است.
حمید سوری مدرس کارگاه عکاسی و پست مدرنیزم فارغ التحصیل هنر با گرایش عکاسی از دانشگاه کالیفرنیاست و تاکنون داور بیش از ۱۰ جشنواره داخلی و بین المللی بوده و از آثار وی می‌توان به نقد کتاب Life in Iran منتشر شده در بولتن CIRAاشاره کرد.
ثبت نام برای حضور در این دوره آموزشی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۷ آبان‌ماه و از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۶۶۵۵۲۵ و ۸۸۷۹۷۶۰۳ امکان پذیر است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست