1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزیدگان جشنواره دانشجویی تندیس برنزی می گیرند

برگزیدگان جشنواره دانشجویی تندیس برنزی می گیرند

ششمین دوره جشنواره فیلم و عکس دانشجویی در حال برگزاری است و در مراسم اختتامیه این جشنواره بین المللی علاوه بر جوایز نقدی، اهدای تندیس برنزی به برگزیدگان جشنواره صورت می گیرد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از ستاد خبری جشنواره، این تندیس ترکیبی از چوب به عنوان «پایه» تندیس و بدنه ای از جنس برنز است. این بدنه برنزی به نشانه ششمین دوره جشنواره، به شکل عدد ۶ ساخته شده که در نوک عدد شش، به حجمی شیشه ای که نماد «چشم و دوربین» است می رسد.

مسوولان جشنواره از هم اکنون به برگزیدگان توصیه می کنند با توجه به جنس «برنز»ی این مجسمه و خطرهایی که این روزها مجسمه هایی از این جنس را تهدید می کند! در حفظ و حراست از جایزه خود دقت لازم را به عمل آورند.
در این مراسم علاوه بر مسوولان وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری»، «مسوولان سینمایی کشور» و هنرمندان عرصه فیلم و عکس، جمعی از سفرا و رایزنان کشورهای خارجی شرکت کننده در جشنواره نیز حضور خواهند داشت.
مراسم اختتامیه قرار است فردا سه شنبه یازدهم خردادماه جاری از ساعت ۱۹ در سالن اجتماعات دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شود.

لازم به یادآوری است عصر روز گذشته با حضور تنی چند از عکاسان شرکت کننده در این جشنواره، سخنرانی دکتر مهدی مقیم نژاد در سالن امیرخانی خانه هنرمندان با موضوع روایت عکاسی و بررسی بخش عکس این جشنواره برگزار شد و در دومین نشست بخش عکس امروز با حضور منصور ناصری موضوع تصحیح رنگ و ارتقا تصویر فردا، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در همین سالن برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست