1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزیدگان مسابقه عکس سفر با قطار معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه عکس سفر با قطار معرفی شدند

نخستین مسابقه عکس "سفر با قطار" عصر دیروز با معرفی برگزیدگان در خانه هنرمندان ایران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم محمود جعفری مدیر عامل شرکت قطارهای مسافربری رجا، علی‌اکبر روحنواز و حسن سربخشیان دبیر و عضو هیئت داوری جشنواره حضور داشتند.

جعفری در این مراسم با اشاره به ماندگاری هنر گفت: ما در شرکت رجا تصمیم گرفتیم برای نشان دادن جایگاه، امنیت و راحتی سفر با قطار و تاثیر شبکه ریلی در توسعه اقتصادی از هنر عکاسی کمک بگیریم. ما سعی داریم سفر با قطار را تبدیل به فرهنگ کنیم و در این راه اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس کردیم.

روحنواز دبیر نخستین جشنواره عکس "سفر با قطار" نیز درباره برگزاری جشنواره گفت: هیئت داوران شامل سربخشیان، پیمان هوشمندزاده و مجید سعیدی ۱۲۴ عکس را برای بخش نمایشگاه انتخاب کرد. از این تعداد ۸۸ قطعه عکس در بخش حرفه‌ای و ۳۶ قطعه عکس در بخش غیر حرفه‌ای بود.

سربخشیان بیانیه هیئت داوران را خواند و در ادامه جوایز برگزیدگان اهدا شد. در بخش آماتور هیئت داوران با تقدیر از عزت‌الله قربانی آهودشتی، نفرات اول تا سوم را علی‌اصغر کلانتر، حامد صادقی و امید عبداللهی معرفی کرد. در بخش حرفه‌ای سروش موسوی‌سپهر اول، ویدا مسگرانی دوم و بهنام صدیقی سوم شدند. در این بخش از امید وهاب‌زاده و محمد تاجیک تقدیر شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست