1. خانه
  2. اخبار
  3. تصویرگران عرصه های دیدنی انقلاب و دفاع مقدس عازم مشهد می شوند

تصویرگران عرصه های دیدنی انقلاب و دفاع مقدس عازم مشهد می شوند

در گردهمایی سالانه عکاسان انقلاب و دفاع مقدس که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان این عرصه برگزار شد، منتخبین عزیمت به سفر مشهدالرضا"ع" معرفی شدند.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، در میان اسامی معرفی شده، عکاسان پیشکسوتی چون محمد صیاد، عباس ملکی، فخرالدین فخرالدینی و منوچهر یگانه دوست به چشم می خورد .
همچنین در این لیست، اسامی منتخبین این سفر معنوی و زیارتی شامل محسن راستانی، احمد علیزاده نوحی، کمال الدین شاهرخ، وحید فرجی، بهزاد فیروزی، محمد نوروزی، فرخ طاهرخانی، حسین بهرامی، صادق شعبانی، کاظم نوازنی، یونس ذاکری، محسن نوری، سیدعلی هل اتایی و خانم محبوبه پلنگی است.
سیدعباس میرهاشمی، محمدحسین حیدری، فرهاد سلیمانی، امیرعلی جوادیان، یوسف گرامی هم از اعضای هیئت موسس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس نیز به عنوان میزبان در این سفر حضور داشتند.
مسوول روابط عمومی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در ارتباط با این مراسم اظهار داشت: گردهمایی سالانه عکاسان به میزبانی عکاسان انقلاب و دفاع مقدس همه ساله در ماه مبارک رمضان و مقارن با سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار می شود.
"مهدی سروری" خاطر نشان کرد: با تشکیل ستادی خودجوش از عکاسانی که دغدغه ی نام حسین پرتوی را دارند، مقرر گردیده که برغم بی مهری های صورت گرفته در حق این هنرمند متعهد و انقلابی، عکاسان به پاسداشت یک عمر خدمت صادقانه این عکاس، خود بانی برگزاری نمایشگاه عکسی با هدف تجلیل از این عکاس خوش اخلاق و مهربان باشند.
پرتوی که از عکاسان بنام و تاثیر گذار انقلاب است، از حدود دو سال پیش به علت عارضه سکته، توانایی های جسمانی خود را از دست داده و مدتهاست که بر روی تخت بیمارستان بستری است.
سروری، ضمن تشکر از همراهی خبرنگاران و عکاسان در پیگیری و انعکاس لحظه به لحظه روند درمان این هنرمند عکاس، از سایر عکاسان همدل و همراه در این حرکت تقدیر نموده و افزود: آنچه تا به حال انجام شده را باید قدردان باشیم، ولی این شایسته ی شان و جایگاه عکس تاثیرگذار این عکاس در بیعت همافران با حضرت امام "ره" در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ که ضامن بلوغ زود هنگام انقلاب شد، نیست.
وی اظهار امیدواری کرد که جامعه ی عکاسان، این بار دوشادوش همدلی خود، با اعطای عکس در قالب فایل به روابط عمومی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، خالق نمایشگاهی باشند به نام و به نفع این عکاس گرانمایه، تا بلکه با نتایج حاصله از این نمایشگاه، ارادت قلبی مان را به استاد حسین پرتوی ثابت نماییم.
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست