1. خانه
  2. اخبار
  3. تعیین آخرین مهلت پذیرش آثار در مسابقه جهانی ادیان توحیدی

تعیین آخرین مهلت پذیرش آثار در مسابقه جهانی ادیان توحیدی

 

به دنبال پخش فراخوان مسابقه عکاسی ادیان توحیدی که از اوایل آبان ماه سال گذشته صورت گرفت، دبیرخانه سومین جایزه جهانی ادیان توحیدی پس از وصول بیش از ۵۳۰۰ قطعه عکس اعلام کرد : دبیرخانه این مسابقه همچنان پذیرای آثار عکاسان بوده و آمار آثار رسیده از مشارکت عکاسان در طی دوره جمع آوری و روند فعالیت های این دبیرخانه را بدین شرح ارائه نمود.

به گزارش مسئول اتاق خبر این مسابقه، از آغاز زمان اعلام شده توسط این دبیرخانه تا روز ۱۷ فروردین ماه سال جاری تعداد ۵۴۳ نفر عکاس با ارسال ۵۳۰۰ قطعه عکس شامل ۱۵۲ مجموعه عکس و ۳۰۹۴ قطعه تک عکس به دبیرخانه، در این مسابقه شرکت کرده اند.

براساس این گزارش مهلت دریافت آثار در مسابقه جایزه جهانی ادیان توحیدی تا ۲۷ خردادماه سال ۱۳۸۸ ادامه داشته و آثار اوایل تیرماه داوری خواهند شد.

سومین دوره مسابقه عکاسی جایزه جهانی ادیان توحیدی، با محوریت دستورات و تعالیم پیامبران الهی در جوامع، اقوام، فرهنگ ها و ادیان توحیدی و جلوه های گوناگون آن در زندگی بشر طراحی شده است.

هنرمندان علاقمند برای شرکت در این جایزه می توانند تا تاریخ یاد شده آثار خود را به دبیرخانه های این مسابقه که در موزه عکسخانه شهر واقع در تهران، میدان بهار شیراز و موزه هنرهای دینی امام علی(ع) مستقر هستند، ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۴۸۹۹۳ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی www.mrawards.org مراجعه کنند.

خبر: هدی رضایی بدر

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست