1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره بین المللی لهستان عکاس ایرانی را برگزید

جشنواره بین المللی لهستان عکاس ایرانی را برگزید

عکاسی از خطه خراسان رضوی، جایزه ویژه شهر لژنیکای لهستان و جشنواره ساتیرکن سال ۲۰۱۳ را از آن خود کرد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " قدیر وقاری شورچه از شهر مشهد جایزه ویژه شهر لژنیکای کشور لهستان و جشنواره ساتیرکن سال ۲۰۱۳ را به مبلغ ۴۰۰۰ پی ال ان به خود اختصاص داد.

جشنواره بین المللی لهستان عکاس ایرانی را برگزید لازم به ذکر است در میان عکاسان ۳۰ کشور که با ۹۰ قطعه عکس به نمایشگاه این جشنواره راه یافته بودند، کشور لهستان با ۳۸ قطعه عکس، ایران با ۸ قطعه عکس و بلغارستان با ۶ قطعه عکس در صدر دارندگان بیشترین اثر بودند و پس از آن کشورهایی چون: روسیه و چین با ۴ اثر، صربستان و قبرس هر کدام با ۳ اثر، رومانی با ۲ اثر و کشورهای ژاپن، سودان، آمریکا، ازبکستان، دانمارک، چک، استرالیا، هلند، مکزیک، ایرلند، فنلاند، ترکیه و ارمنستان هر کدام با یک قطعه عکس در این جشنواره راه یافتند.
قدیر وقاری شورچه متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۶ و در حال حاضر عهده دار مسئولیت واحد عکس حوزه هنری استان خراسان رضوی است و از جمله عکاسان استان خراسان رضوی می باشد که سوابق متعددی در شرکت در نمایشگاه ها و مسابقه های برون مرزی دارد.

عکاسان ایرانی صاحب اثر در این جشنواره فرامرز عامل بردبار دبیر سرویس عکس روزنامه قدس و قدیر وقاری شورچه می باشند.
مراسم اختتامییه این جشنواره در پایان اردی بهشت ماه سال ۱۳۹۲ با دعوت از عکاسان برگزیده در شهر لژنیکای لهستان برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست