1. خانه
  2. اخبار
  3. موفقیت عکاسان ایرانی در جشنواره های بین‌المللی آمریکا

موفقیت عکاسان ایرانی در جشنواره های بین‌المللی آمریکا

چهار جشنواره مستقل از هم با عناوین و بخش های: جشنواره های EID عکس های الکترونیکی(آزاد و خلاقه)، بین المللی فتوژورنالیسم(آزاد و علائق انسانی)، فستیوال CPID(تک رنگ و رنگی)، عکس های سفر(آزاد و مردم جهان) زیر نظر انجمن عکاسی آمریکا PSA برگزار شد.

موفقیت عکاسان ایرانی در جشنواره های بین‌المللی آمریکا

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " اسامی راه یافتگان به بخش نمایشگاهی این مسابقه ها به این ترتیب است:
زینب عربی با ۳ قطعه عکس، علیرضا حسن زاده فرد با ۳ قطعه عکس، امین نظری با ۵ قطعه عکس، احمد خطیری با ۶ قطعه عکس، لقمان رحیمی با ۵ قطعه عکس، علی سامعی با ۴ قطعه عکس، محمد توکلی با ۳ قطعه عکس، علیرضا ابراهیمی با ۲ قطعه عکس، کریم فائقیان با ۲ قطعه عکس، فرزاد گاوری با ۲ قطعه عکس، وحید قاسمی زرنوشه با ۳ قطعه عکس، سیدعلی حسینی فر با ۲ قطعه عکس، غلامرضا مسعودی با ۲ قطعه عکس، مهدی منتصری با یک قطعه عکس، محسن رضایی با چهار قطعه عکس، سعید رضوانیان با ۳ قطعه عکس، حامد صادقی با ۳ قطعه عکس، علی صفری با ۲ قطعه عکس، سیدعلی سجادی با دو قطعه عکس، محمدرضا سمندر با یک قطعه عکس، صابر زمانی با ۲ قطعه عکس و غلامحسین زارع با یک قطعه عکس.

در این رقابت ها بیست و دوعکاس از کشور ایران در این جشنواره ها شرکت کردند که پس از کشورهای میزبان و انگلستان علاوه بر احراز رتبه سوم در حضور، مدال های طلا و نقره و برنز و چندین مورد تقدیر را به دست آوردند.

در این جشنواره ها اعضای دفتر انجمن سینمای جوانان بوشهر به سرپرستی کریم فائقیان با ۲۸ قطعه عکس از آثار علیرضا حسن زاده فرد، زینب عربی، صابر زمانی، عبدالرحیم رضازاده و کریم فائقیان حضور یافتند که مدال برنز جشنواره EID به کریم فائقیان رسید و عکسی از این عکاس بوشهری در بخش خلاقه‌ موفق به دریافت مدال برنز شد.

لازم به یادآوری است زینب عربی و علیرضا حسن زاده فرد، مدال طلا و برنز جشنواره فتوژورنالیسم را کسب کرده و در بخش آزاد نیز عکسی از زینب عربی مدال طلا و دو قطعه عکس از علیرضا حسن زاده فرد مدال برنز و شایستگی تقدیر را دریافت نمودند.
در بین اسامی شرکت کننده از کشور ایران، زینب عربی موفق به کسب مدال طلا، علیرضا حسن زاده فرد موفق به کسب مدال نقره، امین نظری موفق به کسب مدال برنز و احمد خطیری،  لقمان رحیمی، علی سامعی، محمد توکلی مستقل از هم موفق به ارایه عکس قابل تقدیر توسط گروه داوری شدند.
در مجموع عکاسان ایرانی در چهار جشنواره مذکور با عکاسانی از کشورهای آمریکا، فرانسه، بلژیک، هلند، آلمان، استرالیا، تایلد، آرژانتین، تایوان، اسپانیا، ایرلند، ایتالیا، اندونزی، سوئد، اکراین، انگلیس، کانادا و چین به رقابت پرداخته و توانستند موفقیت هایی در خور را به دست آورند.

جهت مشاهده گزارش راهیابی و عکس های راه یافته " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست