1. خانه
  2. اخبار
  3. موفقیت عکاسان ایرانی در جشنواره تراپیکال ایمیج آمریکا

موفقیت عکاسان ایرانی در جشنواره تراپیکال ایمیج آمریکا

هشتمین دوره مسابقه بین المللی تراپیکال ایمیج در کشور آمریکا برگزار شد و اسامی چند عکاس جوان ایرانی در میان اسامی راه یافتگان به این دوره از مسابقه اعلام شد.
 این مسابقه هر ساله در دو بخش آزاد(General) و خلاق(Creative) برگزار می شود و شرکت کنندگان مطابق با تعریف دبیرخانه این مسابقه به بخش های اعلام شده اقدام به ارسال عکس می نمایند.

موفقیت عکاسان ایرانی در جشنواره تراپیکال ایمیج آمریکا

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " تعداد ۱۷۹۱ قطعه عکس در هشتمین دوره برگزاری این مسابقه از پنجاه و هشت کشور جهان به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که پس از انجام نشست ارزیابی و داوری در اسفندماه سال ۱۳۸۹، در مجموع ۱۲ قطعه عکس از آثار عکاسان ایرانی در این مسابقه در فهرست عکس های راه یافته اعلام شد.

داوود عزتی و مهدی ارسطویی هر کدام با یک قطعه عکس در بخش خلاقه و اصغر صامتی، مهرنوش جلیلی، داوود عزتی و مهدی ارسطویی هر کدام با یک قطعه عکس و شایان نادرپور، میرکیان روشن نیا و حسین شجاعی منش هر کدام با دو قطعه عکس از جمله پذیرفته شدگان بخش آزاد این مسابقه بوده اند.

این مسابقه هر ساله تحت نظارت فیاپ و انجمن عکاسی آمریکا برگزار شده و نمایشگاه آثار راه یافته با سیستم ویدئوپروژکتور در کلوپ دوربین دریاچه کرال، کلوپ دوربین ساحل بوینتون در فلوریدا و دیگر مکان های مورد تشخیص برگزارکننده برگزار خواهد شد.
جهت مشاهده اطلاعات شرکت کنندگان این مسابقه " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست