1. خانه
  2. اخبار
  3. موفقیت عکاسان ایرانی در نهمین مسابقه تراپیکال ایمیج

موفقیت عکاسان ایرانی در نهمین مسابقه تراپیکال ایمیج

نهمین دوره مسابقه بین المللی تراپیکال ایمیج پس از آغاز اطلاع رسانی در سال گذشته میلادی، در سال جاری نیز مطابق با ادوار گذشته در دو بخش آزاد و خلاق در کشور آمریکا برگزار و نتایج این دوره از مسابقه معرفی شد.

موفقیت عکاسان ایرانی در نهمین مسابقه تراپیکال ایمیج

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در این دوره از مسابقه که امسال برگزار شد، بخش سیاه وسفید نیز به عنوان بخشی تازه به دو بخش پیشین افزوده شد و متقاضیان و علاقه مندان ۶۸ کشور از سراسر جهان آثار خود را در این مسابقه شرکت دادند.

مطابق معمول از کشور ایران نیز تعدادی از عکاسان و علاقه مندان در هر سه بخش این مسابقه شرکت کردند که اسامی عکاسان ایرانی پذیرفته شده از میان ۶۴۴ قطعه اثر ارسال شده از سرتاسر جهان به بخش خلاق این مسابقه عبارتند از: داوود عزتی با دو قطعه عکس، میرکیان روشن نیا با سه قطعه عکس، مهرداد صالحی با سه قطعه عکس، برنا میراحمدیان با یک قطعه عکس، پژمان پرواز با یک قطعه عکس، زویا توکلی با یک قطعه عکس.

همچنین از بین ۸۷۵ قطعه اثر ارسال شده به بخش آزاد این مسابقه از علاقه مندان سرتاسر جهان، اسامی عکاسان ایرانی پذیرفته شده در بخش آزاد این مسابقه از: داوود عزتی با یک قطعه عکس، زهرا حاجب با سه قطعه عکس، احمد خطیری با یک قطعه عکس، برنا میراحمدیان با یک قطعه عکس، پژمان پرواز با یک قطعه عکس، میرکیان روشن نیا با یک قطعه عکس، امیر سلامتی با یک قطعه عکس نام برده است.

موفقیت عکاسان ایرانی در نهمین مسابقه تراپیکال ایمیج

سومین بخش این مسابقه حکایت از آن دارد که ۸۴۲ قطعه اثر در بخش سیاه و سفید از ارسال شده  از سرتاسر جهان، به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است.
دبیرخانه مسابقه تراپیکال ایمیج اسامی عکاسان ایرانی پذیرفته شده در بخش سیاه وسفید این مسابقه را به این ترتیب اعلام نموده است: میلاد پرواز با دو قطعه عکس، پژمان پرواز با یک قطعه عکس، زهرا حاجب با یک قطعه عکس، بنفشه درودگر با یک قطعه عکس، میرکیان روشن نیا با یک قطعه عکس، امیر سلامتی با یک قطعه عکس، بابک سرایی با یک قطعه عکس، داوود عامری با یک قطعه عکس.

لازم به ذکر است که میرکیان روشن نیا به عنوان نفر نخست بخش سیاه وسفید موفق به دریافت مدال از دبیرخانه این مسابقه شدند.

دبیرخانه این مسابقه که هرساله تحت نظارت فیاپ وانجمن عکاسی آمریکا برگزار می شود، سیستم نمایش آثار منتخب را بر مبنای نمایش نوری (ویدئو پرژکتور) در مکان هایی هنری وعمومی همچون: کلوپ دوربین دریاچه کرال، کلوپ دوربین ساحل بوینت وندر فلوریدا و دیگرمکان هایی که تشخیص داده شود نام برده است.
جهت دریافت سایر اطلاعات پیرامون نتایج اعلام شده و همچنین مشاهده آثار راه یافته " ایـنـجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست