1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره سراسری عکس « هارور » تمدید شد

جشنواره سراسری عکس « هارور » تمدید شد

دبیرخانه جشنواره سراسری عکس " هارور " با ارسال اطلاعیه ای به دفتر پایگاه عکس چیلیک، از تمدید این جشنواره تا نیمه نخست اردی بهشت ماه سال ۱۳۹۲ خبر داد.
فراخوان نخستین جشنواره سراسری عکس هاروردر متن اطلاعیه دریافتی آمده است: در پی حذف سایت های حوزه های هنری کشور از تمامی موتورهای جستجو؛ جشنواره ی اینترنتی عکس هارور تمدید شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی حوزه ی هنری خوزستان: پس از حذف شدن سایتهای حوزه های هنری کشور از تمامی موتورهای جستجو؛ روز گذشته در پی پیگیری و تلاش بی وقفه ی پشتیبان ها و مهندسان فنی تارنماهای یکپارچه ی حوزه های هنری؛ این محدودیت برداشته شد.

صادق عوض زاده ریاست حوزه ی هنری خوزستان و دبیر نخستین جشنواره ی عکس هارور با اعلام این خبر گفت: با توجه به مجازی بودن دبیرخانه ی جشنواره عکس هارور، لزوم دریافت فرم شرکت در جشنواره از تارنمای حوزه ی هنری خوزستان و عدم دسترسی مردم به این تارنما از طریق موتورهای جستجو در طول یک ماه گذشته؛ این جشنواره تا نیمه ی اول اردی بهشت ماه سال ۱۳۹۲ تمدید شد.

عوض زاده ضمن تبریک روز مهندس به پشتیبانان تارنماهای یکپارچه افزود: به گفته ی پشتیبانان فنی؛ یک رنج از آی پی های مربوط به تقاضاهای جستجو توسط فایروالها محدود شده بود که با تلاش ایشان این مشکل برطرف شده و هم اکنون سایت های حوزه های هنری کشور از طریق موتورهای جستجو؛ قابل دسترسی هستند.

گفتنی است: نخستین جشنواره ی اینترنتی عکس هارور به همت تارنمای حوزه ی هنری خوزستان؛ برای کاربران اینترنتی این تارنما راه اندازی شده است.
این جشنواره در ژانر وحشت و با موضوع آسیب های اجتماعی و اصلاح شیوه ی زندگی مردم در دو بخش مستند و خلاقه برگزار می شود.
————————————————————————————————————————————————————-
جهت مشاهده متن فراخوان شرکت در جشنواره سراسری عکس هارور و دریافت فرم شرکت در جشنواره " ایـنجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست