1. خانه
  2. اخبار
  3. جوایز اولین مسابقه عکس سفره های افطار در هفته گردشگری اهدا می شود

جوایز اولین مسابقه عکس سفره های افطار در هفته گردشگری اهدا می شود

خبرگزاری میراث فرهنگی_ گردشگری_ روابط عمومی سایت فراگیر لقمه که به کمک یک شرکت خصوصی دیگر برگزار کننده اولین مسابقه عکس سفره های افطار می باشد، هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را توجه به ویژگی های زیبا و منحصر به فرد غذای ایرانی اعلام کرد و از برگزاری چندین مسابقه دیگر در همین زمینه در آینده ای نزدیک خبر داد.
آزاده فضلی در ادامه توضیح داد که این سایت در حال آماده شدن برای برگزاری یکی از بزرگترین جشنواره های غذای ایران در اواخر آذر ماه است که البته قبل از آن در پنج شهر بزرگ کشور به کمک همین اسپانسر خصوصی جشنواره مسابقات آشپزی را برگزار خواهد کرد.
نامبرده شرکت در این مسابقه عکاسی را برای عموم و با هر وسیله عکاسی ای آزاد اعلام کرده و متذکر شد که آخرین فرصت برای ارسال عکس به این مسابقه آخرین دقایق ۷ مهر ماه مصادف با ۲۷ رمضان جاری می باشد و جوایز در نظر گرفته شده هم تعدادی مایکرو ویو است.
فضلی از تمامی هنرمندان دعوت کرد که با حضورشان در این گونه مسابقات به ثبت و نمایش فرهنگ و لحظات زیبای زندگی ایرانیان کمک نمایند و از علاقمندان خواست که برای کسب اطلاعات بیشتر و کافی به آدرس www.loghme.com   مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست