1. خانه
  2. اخبار
  3. خبرگزاری فارس، فراخوان عکس برتر ۱۳۸۹ را منتشر کرد

خبرگزاری فارس، فراخوان عکس برتر ۱۳۸۹ را منتشر کرد

در پی برگزاری چهار دوره عکس برتر سال، خبرگزاری فارس با ارسال خبر پنجمین فراخوان عکس برتر سال ۱۳۸۹ به " پایگاه عکس چیلیک "، از دور جدید گردآوری عکس های سال خبر داد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " محمد عزیزی، مدیرکل اداره صوت و تصویر خبرگزاری فارس پیرامون برگزاری این دور از فراخوان اظهار داشت: عکاسان خبری ایران برای شرکت در پنجمین دوره نمایش عکس‌‌های برگزیده سال خبرگزاری فارس تا ۱۰ اسفندماه سال جاری فرصت دارند.
وی در ادامه افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند حداکثر سه قطعه از فایل بهترین عکس‌های خود را با موضوع آزاد که در سال جاری گرفته شده است، همراه با مشخصات عکس و صاحب عکس به نشانی photofars@gmail.com ارسال کنند.

محمد عزیزی با دعوت از عکاسان و علاقمندان سراسر کشور، ادامه داد: عکس های ارسالی پس از بررسی و در صورت داشتن کیفیت لازم از ۲۰ اسفندماه بر روی تارنمای خبرگزاری فارس قابل مشاهده خواهد بود.
عزیزی همچنین یادآور شد: آثاری که از کیفیت لازم برخوردار نباشند، از دور بررسی حذف خواهند شد.
بر اساس این گزارش، سال گذشته در چهارمین دوره نمایش عکس‌های برگزیده سال از سوی گروه عکس خبرگزاری فارس تعداد کثیری از عکاسان از سراسر کشور شرکت کردند که از میان آنها آثار ۱۶۰ عکاس انتخاب و به نمایش گذاشته شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست