1. خانه
  2. اخبار
  3. خسارت خودروی خبرنگاران و عکاسان ورزشی پرداخت می شود

خسارت خودروی خبرنگاران و عکاسان ورزشی پرداخت می شود

به مناسبت هفته نیروی انتظامی (ناجا) و با عنایت سردار رادان، خسارات خودروی عکاسان و خبرنگاران ورزشی پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته نیروی انتظامی (ناجا) و با عنایت سردار رادان، پیگیری های وی و نیز همکاری فدراسیون فوتبال، عکاسان و خبرنگارانی که در روز بازی پرسپولیس مقابل سپاهان ( آخرین دیدار لیگ هفتم) به لحاظ شکسته شدن شیشه و دیگرآسیب های وارده به اتومبیل خود متحمل خسارات زیادی شدند، تا هفته آینده خسارت خود را دریافت می کنند.

در این رابطه تنها خسارت آن دسته از عکاسان و خبرنگارانی که برای تعیین خسارت خودروی خود به پلیس امنیت مراجعه کرده اند، پرداخت می شود.

پس از اتفاقی که در روز بازی پرسپولیس مقابل سپاهان روی داد و تعدادی از خودروهای عکاسان و خبرنگاران آسیب دبد، علی کریمی و فرشاد عباسی به نمایندگی از صدا و سیما و خبرنگاران و عکاسان برای رسیدگی به این مشکل انتخاب شدند.

لازم به یادآوری است در هفته پایانی هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور تماشاگران سپاهان که قبل از دیدار تیم شان برابر پرسپولیس برای دقایقی اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا نکرده بودند، به اتومبیل های کنار ورزشگاه خسارت وارد کردند که تعدادی از آنها متعلق به خبرنگاران و عکاسان بود .

سردار رادان پس از پایان دیدار پرسپولیس با سپاهان در جمع خبرنگاران در مورد خسارت های وارد آمده به اتومبیل های خبرنگاران و عکاسان اعلام کرده بود " این موضوع را پیگیری می کنیم و تا پایان برای گرفتن میزان خسارت خبرنگاران تلاش خواهیم کرد."

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست