1. خانه
  2. اخبار
  3. پیام تبریک رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان به خبرنگاران و عکاسان ورزشی

پیام تبریک رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان به خبرنگاران و عکاسان ورزشی

جیانی مرلو ، رئیس انجمن روزنامه نگاران و عکاسان ورزشی(AIPS)، فرارسیدن دوم ژوییه را به روزنامه نگاران و عکاسان ورزشی جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جیانی مرلو در پیامی خطاب به روزنامه نگاران و عکاسان ورزشی، فرا رسیدن روز دوم ژوییه را به آنها تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند به موفقیت و پیشرفت های روز افزونی دست پیدا کنند.

در متن پیام جیانی مرلو رئیس AIPS خطاب به روزنامه نگاران و عکاسان آمده است:
« عمیقا افتخار بزرگی است که فرارسیدن روز دوم ژوییه را به تمام کسانی که در عرصه خبرنگاری ورزش فعالیت می کنند تبریک می گویم. روز دوم ژوییه از سوی کسی که پیش از من در این منصب حضور داشته به عنوان روز جهانی روزنامه نگاران و عکاسان ورزشی تعیین شده است. این انجمن از سال ۱۹۲۴ و در المپیک پاریس پا به عرصه حیات گذاشت و ما هشتاد و چهارمین سالگرد فرارسیدن آن را جشن می گیریم. من این روز را به تمام اعضای این انجمن تبریک می گویم.

در ادامه این پیام آمده است: من از شما می خواهم که برای بزرگی ، نه تنها از بعد حرفه ای ، بلکه برای اینکه ایده ال های اتحادیه خود را به عنوان الگوهایی از شهروندان جهانی به نمایش بگذارید. این مهمترین چیزی است که می تواند رسوم ما را تحکیم بخشد.

وی افزود: از روزی که این انجمن بنیان نهاده شده، شاهد پیشرفت های بسیاری بوده ایم. AIPS در سال ۱۹۲۴ با ۲۹ کشور کار خود را شروع کرد حال آنکه در حال حاضر ۱۵۰ کشور در آن عضویت دارند و بیش از ۹ هزار ژورنالیست در عضویت این انجمن هستند.

در بخش دیگری از این پیام تبریک آمده است:
من از تمام شما می خواهم که با ما همکاری داشته باشید و دیدگاه های خود را از طریق پایگاه اینترنتی این انجمن به نشانی www.aipsmedia.com  و مجله magazine@aipsmedia.com با ما در میان بگذارید.  

یک بار دیگر تبریکات قلبی مرا به مناسبت فرا رسیدن دوم ژوییه پذیرا باشید.»

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست