1. خانه
  2. اخبار
  3. داوران چهاردهمین هفته فیلم و عکس قم مشخص شدند

داوران چهاردهمین هفته فیلم و عکس قم مشخص شدند

مدیر اجرایی چهاردهمین هفته فیلم، عکس و فیلمنامه انجمن سینمای جوانان قم از آغاز به کار بخش داوران این هفته خبر داد. ‌

رضا ابوذر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم افزود: بخش داوران در چهار بخش فیلم، فیلمنامه، عکس و پوستر به صورت مجزا معرفی شدند و از امروز کار داوری آثار ارسالی را آغاز کردند.
وی خاطر نشان کرد: «مهدی بنکدار»، «علی جهانی»، «احمدرضا داوری»، «عبدالمجید کوچکیان» و «امیر طباطبایی» داوران بخش فیلم هستند.
وی ادامه داد: در بخش فیلمنامه نیز «مراد نظری»، «مجید ایرانی» و «داود آبادی» فیلمنامه‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره را داوری می‌کنند.
مدیر اجرایی چهاردهمین هفته فیلم، عکس و فیلمنامه انجمن سینمای جوانان قم بیان داشت: «محمدرضا بهشتی»، «رضا رحیمی تنها» و «ابراهیم سلیمانی» کار داوری در بخش عکس را به عهده دارند.
ابوذر یادآور شد: «سیدعلی ابراهیمی» و «مهدی مقدادی» نیز داوران بخش پوستر چهاردهمین هفته فیلم، عکس و فیلمنامه انجمن سینمای جوانان این استان هستند.
وی با اشاره به اینکه این هفته سال گذشته به دلیل برخی مشکلات برگزار نشد، تصریح کرد: میزان استقبال و حضور هنرمندان حرفه‌ای و آماتور در آن بسیار قابل ملاحظه است که با توجه به پایان یافتن مهلت شرکت در جشنواره متقاضیانی خواستار ارسال آثار هستند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ فیلم، ۸۰ قطعه عکس و مجموعه عکس، ۴۰ فیلمنامه و ۲۰ پوستر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
مدیر اجرایی چهاردهمین هفته فیلم، عکس و فیلمنامه انجمن سینمای جوانان قم با اشاره به اینکه عکس و پوستر از بخش‌های جانبی و مهم در مقوله سینما است، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار بخش پوستر به این هفته اضافه شده است.
ابوذر ادامه داد: بخش فیلم این هفته نیز متشکل از چهار بخش فیلم‌های داستانی، مستند، تجربی و نماهنگ است.
وی افزود: آثار هنرمندان در بخش فیلم بر‌اساس دوگروه الف و ب که متشکل از هنرمندان حرفه‌ای و آماتور است، مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: برگزاری نشست‌های تخصصی و ‌کارگاه آموزشی با حضور هنرمند برجسته از سراسر کشور از دیگر بخش‌های چهاردهمین هفته فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم است.
ابوذر بیان داشت: هفته فیلم و عکس قم از ۲۶ مهرماه به مدت چهار روز در سالن غدیر استان قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: اختتامیه چهاردهمین هفته فیلم، عکس و فیلمنامه انجمن سینمای جوان استان قم ۳۰ مهرماه امسال در سالن بعثت سازمان ملی جوانان قم برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست