1. خانه
  2. اخبار
  3. دبیر جشنواره دوربین دات‌نت: حذف ۲۲ عکس ناعادلانه بود

دبیر جشنواره دوربین دات‌نت: حذف ۲۲ عکس ناعادلانه بود


۲۲ عکس از مجموعه عکس‌های انتخاب‌شده چهارمین جشنواره عکس خبری دوربین دات‌نت درحالی از سوی مدیریت دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری حذف شد که همین عکس‌ها از صبح امروز – ۱۹ آبان ماه – در تالار انتظار فرهنگسرای رسانه به نمایش درآمد.

 

احسان رأفتی؛ دبیر جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد:هفت روز مانده به برگزاری نمایشگاه در خانه سوره حوزه هنری، مدیریت هنرهای تجسمی حوزه هنری ۲۲ عکس از میان ۱۳۵ عکسی را که هیأت‌ انتخاب این مسابقه برای نمایش انتخاب کرده بود، حذف کرد.

 

او گفت: با بررسی مجدد عکس‌ها احساس کردیم که این حرکت عادلانه نیست و طی مذاکراتی که با فرهنگسرای رسانه ؛ محل برگزاری کارگاه‌های آموزشی داشتیم، قرار شد از صبح امروز – ۱۹ آبان ماه تمام این ۲۲ عکس در تالار انتظار این مجموعه به نمایش درآید.

 

رأفتی در پایان با اعلام برنامه‌های مراسم اختتامیه جشنواره که چهارشنبه – ۲۰ آبان ماه – از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای هنر برگزار می‌شود ،ادامه داد: در این مراسم عکاس سال خبری ایران با نظرسنجی از ۲۰۰ عکاس فعال خبری انتخاب و معرفی خواهد شد و همچون دوره‌های گذشته تندیس دوربین طلایی به این عکاس اهدا می‌شود.

 

به گفته‌ی او: مراسم تقدیر از چند عکاس پیشکسوت خبری از دیگر برنامه‌های این مراسم است و در کنار آن یادمان زنده یاد «مجتبی تکین» و «نعمت شجاعی» نیز برگزار خواهد شد.

همچنین قرار است به کسانی که بیشترین تعداد عکس حذف شده را در این مسابقه داشتند، هدیه‌ای اهدا شود.

 

پخش فیلم «عکس ناتمام:بهمن‌جلالی» ساخته عمید راشدی و تورج ربانی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

 

به گزارش ایسنا، بهروز مهری، رضا معطریان، مهدی قاسمی به عنوان عکاس و حسین گل محمدی به عنوان روزنامه‌نگار کار داوری بخش‌های عکس خبری و انتخابات ریاست جمهوری چهارمین جشنواره دوربین دات نت را بر عهده داشتند.

همچنین در بخش عکس‌های سفر حسن غفاری و سعید محمودی ازناوه کار داوری آثار ارسالی به جشنواره را انجام دادند.

کار داوری بخش رسانه نیز بر عهده محمدرضا اسدزاده، فرشاد مهدی‌پور و حسین گل محمدی است.

 

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست