1. خانه
  2. اخبار
  3. دبیر جشنواره عکس «روحانیت» از افزایش جوایز این جشنواره خبر داد

دبیر جشنواره عکس «روحانیت» از افزایش جوایز این جشنواره خبر داد

عکاسان و علاقه مندان به شرکت در جشنواره عکس "روحانیت" تا ده ام مردادماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسعود زارعیان دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال علاقه مندان به ویژه عکاسان سراسر کشور، آخرین مهلت ارسال آثار عکاسی به جشنواره عکس "روحانیت" به ده ام مرداد ماه موکول شد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

زارعیان همچنین با اعلام افزایش دو میلیون ریالی جوایز جشنواره با مشارکت بخش خصوصی گفت: به عکاسان برگزیده اول تا سوم به طور هم ارزش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ شش میلیون ریال اهدا می‌شود و به هر قطعه عکس راه یافته به نمایشگاه نیز مبلغ ۳۰۰ هزار ریال و به مجموعه عکس ۵۰۰هزار ریال تعلق می‌گیرد.

همچنین ستاد یادواره شهدای روحانی و بنیاد شهید و ایثارگران استان خراسان رضوی نیز جوایز ارزشمندی را برای برگزیدگان جشنواره درنظر گرفته اند.

 دبیر جشنواره سراسری عکس "روحانیت" گفت: اختتامیه این جشنواره و اهدای جوایز برندگان ۲۲ مردادماه خواهد بود و همزمان نمایشگاهی از آثار برگزیده داوران برگزار می کردد.

وی برگزاری این جشنواره را گام بزرگی در بازمعرفی شکل فعالیت و نوع رابطه روحانیون با آحاد جامعه دانست که برای اولین بار این حرکت صورت می گیرد.

 زارعیان روحانیت وتحصیل دانش و تولید علم، روحانیت و تبلیغ دینی، روحانیت و حماسه و رزم، روحانیت و ساده‌زیستی، روحانیت و فعالیت‌های اجتماعی و… را از برخی محورهای جشنواره بر شمرد.

گفتنی است دبیرخانه این جشنواره در محل دبیرخانه دائمی سلسله فعالیت‌های فرهنگی – تبلیغی هنر متعالی واقع در مشهد، خیابان سنایی، میدان صاحب‌الزمان(عج) بوده و علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به نشانی: www.honaremotaali.blogfa.com مراجعه نمایند.

 

نمایش آیین نامه و دریافت فرم فراخوان

 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست