1. خانه
  2. اخبار
  3. دبیر دوازدهمین دوسالانه عکس سال آینده معرفی می‌شود

دبیر دوازدهمین دوسالانه عکس سال آینده معرفی می‌شود

مشاور مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی از تشکیل اولین جلسه شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه عکس در هفته آینده و معرفی دبیر این دوسالانه در بهار سال ۸۸ خبر داد.

عباس میرهاشمی در این باره به خبرنگار مهر، گفت: هفته گذشته احکام شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه عکس صادر شد و بر این اساس محمود شالویی به عنوان رئیس شورا و من به عنوان نماینده تام‌الاختیار مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی به همراه اسماعیل عباسی، مسعود زنده روح کرمانی، علیرضا کریمی صارمی، افشین شاهوردی و فرهاد سلیمانی شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه عکس را تشکیل می‌دهیم.

وی افزود: همچنین شش نفر از هنرمندان عکاس کشور نیز به این شورا افزوده می‌شوند که اعضای شورای هنری دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران را تشکیل می‌دهند.

میرهاشمی در ادامه گفت: آخرین جلسه شورای سیاستگذاری دوسالانه یازدهم عصر چهارشنبه هفت اسفند تشکیل و در این جلسه با بررسی نقاط ضعف و قوت دوسالانه یازدهم پیشنهادها و راهکارهایی برای برگزاری دوسالانه دوازدهم ارائه شد. شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه عکس نیز چهارشنبه ۱۴ اسفند در اولین جلسه خود این پیشنهادها را بررسی و بر اساس آنها شرایط برگزاری دوسالانه دوازدهم را تدوین می‌کند.

وی افزود: در اولین جلسات شورای سیاستگذاری سه هنرمند عکاس برای دبیری انتخاب می‌شود تا مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری دبیر دوسالانه دوازدهم را معرفی کند. با توجه به زمان کمی که تا پایان سال باقی مانده دبیر دوسالانه دوازدهم بهار سال ۸۸ معرفی می‌شود.

مشاور مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی ادامه داد: یکی از نکات مثبت دوسالانه دوازدهم عکس، برنامه ریزی آن پس از برگزاری یازدهمین دوسالانه آن است. بطور قطع دوسالانه دوازدهم با در اختیار داشتن زمان کافی این فرصت را دارد که هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

وی در پایان گفت: دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران همچون دوسالانه یازدهم در تهران و در مراکز استان‌هایی که فضای نمایشگاهی مناسبی داشته باشند برگزار می‌شود. شورای سیاستگذاری نیز از هم‌‌اکنون در حال بررسی پیشنهادهای مراکز استان‌هایی است که برای برگزاری دوسالانه دوازدهم اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمود شالویی مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد پیش از این از معرفی دبیر دوسالانه دوازدهم در بهمن‌ماه سال جاری خبر داده بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست