1. خانه
  2. اخبار
  3. دزدی انتخاباتی خانه کارگر از یک عکاس

دزدی انتخاباتی خانه کارگر از یک عکاس

 

دبیر سرویس عکس روزنامه سیاست روز گفت: آقای محجوب چگونه نماینده‌ای هستند که بر روی قانون پاگذاشته است و ایشان چگونه می‌توانند در مجلس از حق مردم دفاع کنند. 

 

به گزارش رجانیوز ، دبیر سرویس عکس روزنامه سیاست روز در گفتگو با فارس، با اشاره به سوء استفاده خانه کارگر از اثر وی در تبلیغات انتخاباتی این تشکل گفت: این عکس در چهار محال و بختیاری و در یکی از روستاهای این استان دور افتاده توسط بنده گرفته شده است که شاهد سوء استفاده برخی افراد از آن برای کسب رای مردم هستم.

 

وی در ادامه با اشاره به نتیجه گفتگوی خود با محجوب در دور اول انتخابات مجلس هشتم گفت: وقتی به آقای محجوب در مورد استفاده بی اجازه از این عکس اعتراض کردم با سخنان عجیب ایشان مواجه شدم. ایشان به من گفت که در ایران اصلا قانون کپی رایت وجود ندارد و ما این عکس را از روی سایت اینترنتی برداشته‌ایم که بنده به وی گفتم در این سایت اسم بنده به عنوان صاحب اثر وجود داشته پس چرا نام من ذکر نشده است.

 

وی اظهار داشت: آقای محجوب چگونه نماینده‌ای هستند که بر روی قانون پاگذاشته و وقتی به ایشان اعتراض می‌کنم جواب قانون شکنانه می‌دهد و ایشان چگونه می‌توانند در مجلس از حق مردم دفاع کنند وقتی که حق بنده را پایمال می‌کنند.

 

عکاس روزنامه سیاست روز گفت: بنده قراردادی در مورد این عکس با کمیته امداد به مناسبت سالگرد کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته بودم و قرار بود این عکس در اختیار آنها قرار گیرد اما با این کاری که از سوی خانه کارگر انجام شد برنامه‌های من با کمیته امداد مختل شد. با اینکه در دور اول انتخابات به آقای محجوب در مورد استفاده از این عکس تذکر داده بودم اما شاهد این هستم که در دور دوم انتخابات مجلس هشتم بار دیگر این عکس را بدون اجازه و نیز پداخت حق مادی و معنوی صاحب اثر مورد استفاده قرار داده‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: این عمل غیر قانونی و غیر اخلاقی خانه کارگر و شخص آقای محجوب را از طریق انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران پیگیری کرده و از طریق مراجع قضایی نیز در مراحل بعدی پیگیر خواهم بود. 


 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست