1. خانه
  2. اخبار
  3. دومین جلسه اعضاء هیات مدیره انجمن عکاسان ایران برپا شد

دومین جلسه اعضاء هیات مدیره انجمن عکاسان ایران برپا شد

 

دومین جلسه اعضاء هیات مدیره انجمن عکاسان ایران برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افشین شاهرودی سخنگوی انجمن عکاسان ایران درباره‌ی این جلسه توضیح داد:دومین جلسه اعضاء هیات مدیره انجمن عکاسان ایران از ساعت ۵ بعداز ظهر روز یکشنبه ۲۰ دی‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

 

او ادامه داد: در این جلسه موضوع عضوگیری مجدد انجمن مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که تمام کسانی که مایل به عضویت هستند در هر زمانی بتوانند تقاضای عضویت خودرا مطابق شرایط اعلام شده قبلی به دبیرخانه بدهند و در پایان هرفصل تقاضاهای رسیده مورد بررسی قرار گرفته و اعضاء جدید پذیرفته شوند.

 

بنا بر این گزارش، متقاضیان عضویت در انجمن عکاسان ایران در هر زمانی می‌توانند با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.akasaneiran.com و آگاهی از مقررات آن نسبت به این کار اقدام نمایند. نوبت بعدی رسیدگی به تقاضاهای عضویت در اسفندماه آینده خواهد بود.

 

شاهرودی در عین حال گفت:ضمنا در مورد پرداخت حق عضویت افراد اعلام شده بعنوان عضو که در نخستین مجمع عمومی شرکت داشتند نیز مقررشد که پرداخت حق عضویت‌ها و صدور کارت شناسایی اعضاء، بلافاصله پس از صدور مجوز نهایی انجمن توسط وزارت کشور و افتتاح حساب بانکی، صورت پذیرد. زیرا تا صدور مجوز مذکور که ممکن است تا پایان سال نیز طول بکشد امکان افتتاح حساب بانکی به نام انجمن وجود ندارد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست