1. خانه
  2. اخبار
  3. سی و هفتمین شماره فصلنامه حرفه هنرمند به چاپ رسید

سی و هفتمین شماره فصلنامه حرفه هنرمند به چاپ رسید

سی و هفتمین شماره فصلنامه حرفه هنرمند، مربوط به تابستان ۱۳۹۰ منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.
این نشریه در دوازدهمین سال انتشار، تحت صاحب امتیازی و سردبیری شهریار توکلی و زیر نظر شورای نویسندگان بوده و در فهرست " پایگاه تخصصی کتاب عکاسی " به ثبت رسیده است.

سی و هفتمین فصلنامه حرفه هنرمند به چاپ رسید

در این شماره از نشریه حرفه هنرمند، در بخش حرفه: عکاس مطالبی چنین می خوانیم:

پنجره همسایه: عکاسی ژاپن، آغاز عکاسی در ژاپن: ترجمه و تلخیص غزل ثمین، فسیل زمان: دایدو موریاما/ آرزو مختاریان، عکاسی در دوران واقع گرایی و تبلیغ گری: ترجمه و تلخیص ابوالفضل توکلی شاندیز، کلاغ ها: فرجام، ماساهیسا فوکاسه/ غزل ثمین، عکاسی ژاپن در سالهای پس از جنگ: ترجمه و تلخیص الهام هاشمی، از سند تا یاد: دایدو موریاما/ الهام شوشتری زاده، عصر پرووک، عکاسی پس از جنگ در ژاپن: گفتگوی ساندرا فیلیپس و دبلیو اس دی پریو/ حسام الدین رضایی، عکاسی معاصر ژاپن: ترجمه و تلخیص کیانا فرهودی، نگاهی به عکاسی معاصر ژاپن: گفتگوی فردیناندبرگمان با ماریکو تاکیوچی/ ابوالفضل توکلی شاندیز، ویرانه های معاصر: ریوجی میاموتو، Jyoudo: امین طلاچیان.

سی و هفتمین شماره نشریه و فصلنامه حرفه هنرمند، در قالب ۲۰۰ صفحه به بهای هفت هزار تومان در فهرست نشریات و تالیفات " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده و قابل تهیه می باشد.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در " پپایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
متقاضیان ساکن شهرستان جهت تهیه نشریه می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا" مطرح نموده و یا با شماره ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست