1. خانه
  2. اخبار
  3. سی و چهارمین شماره نشریه « حرفه هنرمند » رسید

سی و چهارمین شماره نشریه « حرفه هنرمند » رسید

تازه ترین شماره نشریه هنرهای تصویری حرفه هنرمند متعلق به پاییز ۱۳۸۹ به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " رسید.

در این شماره از نشریه بخش حرفه: عکاس به سالروز گرامی داشت هفته دفاع مقدس می پردازد که در آن با نمایش عکس ها و عکس نوشت هایی این بخش را تامین نموده است.

سی و چهارمین شماره نشریه « حرفه هنرمند » رسید

در فهرست این بخش از نشریه عناوین مقالات و متن ها با نام نویسنده چنین آمده است:

عکاسی جنگ: جنگ می خشکاند، جنگ تکه تکه می کند، جنگ ویران می کند. کیانا فرهودی و فرشته دیانت. چهره یا مهربانی بی معنی: عکاسی جنگ و تعهد اخلاقی، الکس دانچو/ سارا زندوکیلی. همه عکس های مرا دیده اید؟، مریم عمرانی. هشتاد عنوان کتاب عکس از جنگ تحمیلی، مهرداد مرادی. بار شیشه، یوریک کریم مسیحی. روبروی تو کوچ، بهنام کامرانی. بر انسانیت چه گذشت؟ محمدرضا شاهرخی نژاد. عکس های آوار و ویرانی، روبرت صافاریان. نوری که ویرانی است، مهران مهاجر. کورش سیدابوطالب امام، جنگ و عکاسی تطبیقی، مهدی مقیم نژاد. روزهای خون و آتش، محمد فرنود. چشم در چشم مرگ، محمدرضا فرزاد. هیچ کس منتظر عکس های عکاسان جنگ نبود، سعید صادقی. عکس یادگاری، شرمین نادری. به عکس جنگ نمی ماند، نه؟ امیر خضرایی منش. چشمان عکاس را دوست دارم، عباس کوثری.

عکس روی جلد " سی و چهارمین شماره نشریه حرفه هنرمند" متعلق به محمود بدرفر بوده و نشریه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی شهریار توکلی در قالب ۲۵۴ صفحه ارایه شده و در فهرست تالیفات " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریات موجود در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق ثبت سفارش، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.

متقاضیان و علاقمندان جهت تهیه "  سی و چهارمین شماره نشریه حرفه هنرمند " می توانند درخواست خود را در " ایـنجـا " مطرح نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست