1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس‌های هدیه‌ تهرانی در گالری جهان‌نما به نمایش درمی‌آید

عکس‌های هدیه‌ تهرانی در گالری جهان‌نما به نمایش درمی‌آید

عکس‌های هدیه تهرانی، بازیگر سینما در جشنواره نوروزی گالری جهان‌نما به نمایش درخواهد آمد و به فروش می رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این گالری به مناسبت ثبت جهانی نوروز در فهرست میراث فرهنگی یونسکو اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرمندان ایرانی خواهد کرد.
در این نمایشگاه ۵۰ هنرمند معاصر در رشته‌های نقاشی، شیشه، سفال و صنایع دستی بیش از ۵۰۰ اثر خود را به نمایش خواهند گذاشت و در کنار آنها هفت عکس از عکس‌های هدیه تهرانی با موضوع ماهی قرمز سفره هفت‌سین و نیز تعدادی از عکس‌هایش از طبیعت و آب هم به نمایش درمی‌آید.
این نمایشگاه از پنجشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۱۶ افتتاح و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت. ضمن این که این نمایشگاه در ۲۷ اسفند آثار خود را تغییر خواهد داد و اثاری جدید از هنرمندان جوان به نمایش درخواهد آورد.
در جشنواره نوروزی گالری جهان‌نما که در ایام نوروزی نیز دایرخواهد بود آثار جهت فروش ارائه خواهد شد و به دلیل قرار گرفتن در آستانه نوروز آثار با قیمت‌هایی همراه خواهد بود که تمام مردم بتوانند خرید کنند به این معنی که قیمت آثار تعدیل شده‌اند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید آثار به نگارخانه جهان‌نما واقع در میدان نیاوران مجموعه تاریخی، فرهنگی نیاوران مراجعه کنند و یا با شماره ۲۲۸۰۲۱۳۵ تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست