1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاسان تبریز در کوچه باغ های پاییزی شهر سردرود

عکاسان تبریز در کوچه باغ های پاییزی شهر سردرود

صدای شاتر زدن های گروه عکاسان تبریزی در کوچه باغ های پاییزی شهر سردرود پیجید.
سفر گروهی اعضای انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی با همکاری گروه عکاسان یاد به مقصد شهر سردرود دومین شهر پر جمعیت شهرستان تبریز، روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه جاری برگزار شد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این سفر که با حضور ۱۶ نفر از عکاسان و اساتید و همچنین هنرجویان انجمن مذکور انجام شد، شرکت کنندگان، ضمن دریافت هدایای فرهنگی و جزوه جغرافیایی منطقه در کنار اساتید و کارشناسان حاضر از مناظر پاییزی شهر سردرود به عکاسی پرداختند.
هدف از برگزاری این سفر ارتقای سطح تبادل همکاری های بین اعضای انجمن و همچنین انتقال تجارب اساتید عکاسی به هنرجویان و علاقه مندان بوده است.

عکاسان تبریز در کوچه باغ های پاییزی شهر سردرود

طبق روال برنامه های انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجانشرقی مبنی بر بهره مندی از حضور اساتید عکاسی در سفرهای این انجمن، شرکت کنندگان در این سفر در فواصل زمانی مشخص و سرفصل های مورد نیاز همسفران از تجارب اساتید عکاسی بهره مند شدند.
اسامی عکاسان و هنرجویان حاضر در این سفر به این ترتیب اعلام شده است:
مه لقا آریایی، یوسف اکبری پابندی، پروین بهرامی، حسین جاودانی پور، مینا رونده، مقصود سامع سردرودی، وحدت صدر محمدی، هادی فائزی، رضا فلاحی مطلق، مصطفی قربان پور طاهری، ملک ناصر قربان زاده، عبداله قریشی زاده، سحر کیانی، رقیه کوجواری، محمد رضا محمدخانلو و صحرا مولایی.

از مهمترین اهداف برگزاری مجموعه سفرهای انجمن عکاسی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، جذب و تربیت هنرمندان جوان عکاس و علاقمندان هنر عکاسی، شناسایی و پرورش استعدادها در محیطی سالم و صمیمی می باشد تا جوانان ضمن عکاسی و شرکت در جلسات و کارگاههای آموزشی توسط اساتید مجرب این هنر تجارب خود را افزایش دهند.
سفر یک روزه عکاسی پاییزی از کوچه باغ های سردرود با هماهنگی مقصود سامع سردرودی از عکاسان شهر سردرود و پشتیبانی شهرداری سردرود برگزار و همسفران پس از صرف شام به محل دفتر انجمن در شهر تبریز بازگشتند.
لازم به یادآوری است اعضای این انجمن در سفری به مناطق زلزله زده از مصدومین و آسیب دیدگان این حادثه به عکاسی پرداختند که جلسه نقد و بررسی و اهدای جوائز منتخبان این سفر، ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه جاری در محل اتاق آموزش انجمن سینمای جوان تبریز برگزار خواهد شد.
حضور تمامی عکاسان، اعضای انجمن، علاقه مندان در این جلسه اسباب هرچه کامل ترشدن اهداف آموزشی برگزارکننده می باشد.
دفتر انجمن عکاسان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در تبریز، اول سربالایی ولیعصر(عج)، مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز واقع شده است.
خبر: هادی فائزی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست