1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاسان شهرستانی پیشتاز جشنواره‌ عکس کودک هستند

عکاسان شهرستانی پیشتاز جشنواره‌ عکس کودک هستند

از میان ۱۲۴ اثر راه یافته به مرحله‌ نهایی پنجمین جشنواره‌ عکس کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۸۳ اثر به بخش بزرگسال راه یافتند که ۴۹ اثر متعلق به عکاسان شهرستانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی کانون اعلام کرد در گروه بزرگسال ۳۴ اثر از شهر تهران و ۴۹ اثر از شهرستان‌های کشور، در گروه نوجوانان پنج اثر از تهران و ۱۶ اثر از دیگر شهرستان‌ها و در گروه کودکان ۲۰ اثر از عکاسان شهرستانی قرار دارد.

همچنین شهر مشهد بیشترین تعداد آثار ارائه شده در این بخش را داراست. بر اساس اعلام هیئت داوران، از میان عکاسان راه‌ یافته به مرحله‌ نهایی پنجمین جشنواره‌ عکس کودک، در گروه اول ۳۶ نفر زن و ۶۶ نفر مرد هستند که از میان زنان شش نفر در بخش کودک، ۱۱ نفر در بخش نوجوان و ۱۹ نفر در بخش بزرگسال شرکت کرده‌اند.

در بخش مردان عکاس نیز از ۶۶ نفر آثار هشت عکاس در بخش کودک، هشت نفر در بخش نوجوان و ۵۰ نفر در بخش بزرگسال به مرحله‌ نهایی راه یافته‌اند. آثار راه‌یافته به مرحله‌ نهایی علاوه بر حضور در بخش نمایشگاهی، در قالب یک کتاب نفیس منتشر و در ایام جشنواره پخش می‌شوند.

جشن‌ها و مراسم اختتامیه‌ پنجمین جشنواره‌ عکس کودک در سه گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از ۲۶ تا ۳۱ مرداد در سینما کانون واقع در خیابان خالد اسلامبولی برپا می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست