1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان بیست و یکمین جشنواره تئاتر خوزستان منتشر شد

فراخوان بیست و یکمین جشنواره تئاتر خوزستان منتشر شد

اداره کل ارشاد خوزستان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی با هدف تبادل اندیشه و تجربه های نو در عـرصه هنـرهای نمایشی و رشد و تقویت هنـرمندان تئاتر استان بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی را در نیمه اول آبــان ماه همـزمان با عید سعید غدیر خم برگـزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، بر اساس فراخوان منتشر شده، نمایشنامه های ارسالی باید از میان آثار نمایشنامه نویسان ایرانی انتخاب شوند. آثار هنرمندان بومی و جوان در اولویت قرار خواهند گرفت و بدیع بودن و خلاقیت در خلق آثار در ارزیابی هیئت انتخاب تاثیرگذار خواهد بود.

انتخاب متون نمایشنامه نویسان مطرح کشور که تاکنون اجرا شده اند، تنها در صورت ارائه طرح اجرائی خلاقانه و شیوه نو در برخورد با اثر برای بازبینی مورد قبول دبیرخانه جشنواره قرار خواهند گرفت اما متون ارائه شده نباید توسط همان گروه در هیچ جشنواره ای شرکت کرده باشد.

همچنین نمایشنامه های ارسالی باید به صورت تایپ شده در یک طرف برگ A4 در سه نسخه به انضمام فایل آن در محیط word بر روی لوح فشرده، همچنین فرم تکمیل شده تقاضای حضور در جشنواره و یک قطعه عکس ۴ × 3  پرسنلی به همراه مجوز کتبی نویسنده اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

بر اساس این فراخوان، متقاضیان باید آثار خود را تا ۲۰ تیــرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و جشنواره در روزهای هشتم تا دوازدهم آبان برگزار می شود. در ضمن گروه های راه یافته به جشنواره مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان کمک هزینه دریافت می کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست