1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان سومین مسابقه عکاسی sendyourshot

فراخوان سومین مسابقه عکاسی sendyourshot

مسابقه‌ی شماره ۳ از سری مسابقات sendyourshot در بهار و تابستان ۱۳۹۰ برگزار می‌شود.
برای شرکت در این مسابقه موارد زیر را تا حد امکان با حوصله بخوانید و اگر سؤالی در رابطه با هر یک داشتید از طریق آدرس sendyourshot@gmail.com بپرسید.
همین‌طور اگر می‌خواهید عکس‌های دوره‌های قبل را ببینید می‌توانید آلبوم‌ها را از روی وب‌سایت مسابقه دانلود کنید.

کلیات:
۱) موضوع مسابقه آزاد است. شرکت برای همه آزاد است. داوری برای همه آزاد است.
۲) مسابقه در تمام مراحل بر روی اینترنت انجام می‌شود.
۳) کلیه‌ی حقوق عکس‌های فرستاده شده متعلق به عکاسان آن‌هاست. مکتب تهران حامی این دوره از مسابقه است. برگزارکننده حق انتشار غیر تجاری عکس‌ها بر روی وب و در رابطه با مسابقه را دارد.

فراخوان سومین مسابقه عکاسی sendyourshot

زمان‌بندی:
۴) زمان فرستادن عکس‌ها از ۱۵ اردیبهشت تا آخر وقت ۳۱ خرداد، زمان داوری از ۱۰ تا ۲۰ تیر و زمان اعلام نتایج ۳۱ تیر ۹۰ است. اگر نیازی به تمدید هر یک از زمان‌های بالا باشد، قبلاً به اطلاع شرکت‌کننده‌ها می‌رسد. حداکثر مدت تمدید ۱۰ روز خواهد بود.

جایزه:
۵) جایزه شامل ۸۰% پولی است که از شرکت‌کننده‌ها دریافت می‌شود. اگر مبلغ جایزه کمتر و یا مساوی ۵۰۰ هزار تومان باشد، کل مبلغ به نفر اول تعلق می‌گیرد؛ اما با عبور جایزه از این مرز، دو نفر اول و دوم جایزه را خواهند برد.
به همین ترتیب، به ازای هر ۵۰۰ هزار تومان جایزه، یک نفر به برنده‌ها اضافه می‌شود. تقسیم جایزه به نسبت تعداد رأی عکس‌ها انجام می‌شود.
همین‌طور اگر تعداد عکس‌ها از ۲۵۰ قطعه عبور کند مسابقه به ۲ مسابقه‌ی مجزا با تعداد عکس‌های مساوی تقسیم خواهد شد و به همین ترتیب به ازای هر ۲۵۰ عکس یک مسابقه به مجموع مسابقه‌ها اضافه می‌شود.

داوری:
۶) سیستم داوری مسابقه بر اساس رأی‌گیری مستقیمِ باز از کسانی است که در مسابقه عکس شرکت داده‌اند. هر عکس که بیشترین رأی را بیاورد اول می‌شود. اگر دو یا چند عکس به یک اندازه رأی بیاورند، با هم اول می‌شوند.
۷) برای داوری، عکس‌ها بدون نام عکاس، در یک آلبوم و به وسیله‌ی ایمیل یا از طریق وب‌سایت مسابقه در اختیار تمام کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند قرار می‌گیرد تا به عکس مورد نظرشان رأی بدهند.
ترتیب قرارگرفتن عکس‌ها در آلبوم به ترتیب زمان دریافت آن‌ها خواهد بود.
هر شرکت‌کننده با هر تعداد عکس که در مسابقه شرکت کرده باشد، تنها یک حق رأی دارد.
شرکت‌کننده‌ها نمی‌توانند به عکس(های) خودشان رأی بدهند.
نتیجه‌ی مسابقه در یک آلبوم دیگر در دسترس تمام کسانی که رأی داده‌اند قرار می‌گیرد. اگر در مسابقه عکسی شرکت نداده‌ باشید هم می‌توانید در رأی‌گیری شرکت کنید، اما رأی شما در تعیین برنده نقشی نخواهد داشت و به عنوان رأی آزاد شمرده خواهد ‌شد.

شرایط و قوانین:
۸) هر کس می‌تواند با حداکثر ۲ عکس در مسابقه شرکت کند. عکس‌ها نباید باهم سری باشند. عکس‌ را به آدرس sendyourshot@gmail.com بفرستید.
لطفاً توجه داشته باشید که اگر به اینترنت با سرعت مناسب دسترسی نداشته باشید، کمی در طول این مسابقه – به خصوص برای دانلود آلبوم‌های داوری و نتایج – به دردسر می‌افتید و شاید مجبور شوید دو باری به یک کافی‌نت سر بزنید.
۹) برای شرکت در مسابقه به ازای هر عکس ۷ هزار تومان می‌پردازید. پول را به شماره حساب ۱-۳۸۹۸۱۷۹-۷۰۱-۱۷۲ نزد بانک اقتصاد نوین به نام کاوه نجفیان رضوی واریز و یا به صورت کارت به کارت، به شماره کارت ۱۷۹۰-۳۸۹۸-۱۲۱۱-۶۲۷۴ به همان نام حواله کنید (این حساب یک حساب قرض‌الحسنه – بدون سود – و بدون امکان شرکت در قرعه‌کشی است).
وقت فرستادن عکس در ایمیل خود شماره‌ی رسید بانکی یا شماره‌ی پی‌گیری را بنویسید.
اگر پول را دستی واریز می‌کنید، فیش را به نام فرستنده‌ی عکس بنویسید و چه بهتر که عکس یا اسکن آن را همراه عکس‌تان ایمیل کنید.
لطفاً وقتی تصمیم قطعی برای فرستادن عکس گرفتید، پول را واریز کنید. یک شماره تماس هم همراه عکس‌تان بفرستید.
۱۰) عکس‌ دیجیتال بفرستید. حجم عکس ارسالی‌ را بین ۱ تا ۳ مگابایت و فرمت آن را JPG کنید تا آماده‌سازی آن‌ برای داوری در یک زمان معقول انجام‌پذیر باشد. اگر می‌خواهید اسکنِ عکس آنالوگ بفرستید، باید تأیید برگزارکننده را بگیرید. فایل عکس را به نام خودتان نام‌گذاری کنید. اگر اسمی برای عکستان انتخاب کردهاید، آن را هم همراه عکس بفرستید، مثلاً: کاوه نجفیان-بدون عنوان یا kaveh najafian-untitled

۱۱) می‌توانید با هر نرم‌افزاری که دوست دارید، هر مقداری که لازم می‌دانید عکس را تغییر بدهید؛ اما توجه داشته باشید که اطلاعات ذخیره شده‌ی دوربین بر روی عکس باید در نسخه‌ی نهایی همچنان قابل خواندن باشد.
۱۲) اگر برنده شدید از طریق آدرس همان ایمیلی که عکس‌تان را فرستاده‌اید با شما مکاتبه می‌شود تا جایزه‌تان را بگیرید.
مسئول این راه تماس شمایید؛ پس آدرس‌تان را عوض نکنید و از دست ندهید.

سالم نگه‌داشتن روند برگزاری مسابقه:
۱۳) برگزار کننده به تشخیص خود می‌تواند هر زمان در طول برگزاری مسابقه، از هر یک شرکت‌کنندگان تصویر مدارک هویتی‌ یا نسخه‌ی اصلی عکس‌شان را بخواهد؛ و البته هر شرکت‌کننده‌ای که مایل به ارایه‌ی این مدارک نباشد، می‌تواند با پس گرفتن مبلغی که برای مسابقه واریز کرده – به صورت کارت به کارت و پس از کسر کارمزدِ بانک برای انتقال (۵۰۰ تومان) – از مسابقه خارج شود.
همچنین اگر مدارک فرستاده شده از نظر برگزارکننده معتبر نباشند، پس از بازگرداندن مبلغ پرداخت شده به روش بالا، شرکت‌کننده از مسابقه کنار خواهد رفت.
۱۴) محدودیتی برای شرکت دادن عکس‌هایی که قبلاً بر روی وب یا جاهای دیگر منتشر شده‌اند وجود ندارد؛ اما اگر عکسی که در مسابقه شرکت داده شده، در حین برگزاری، نشر یا بازنشر شود و یا در مورد نشرهای قبلی آن اطلاع‌رسانی انجام شود – چون می‌تواند بر روند داوری مسابقه تأثیرگذار باشد – پس از در میان گذاشتن موضوع با عکاس از مسابقه حذف خواهد شد.
۱۵) برگزارکننده می‌تواند عکس‌هایی را که قابل انتشار نمی‌داند، در مسابقه نپذیرد. در این صورت وجه پرداختی طبق بند ۱۲ به شرکت‌کننده بازگردانده خواهد شد.

پی‌نوشت‌ها:
– تا جایی که برایتان امکان دارد فرستادن عکس را به روزهای آخر موکول نکنید.
– فراخوان را برای دیگران ایمیل کنید. لزومی ندارد تنها کسانی را دعوت کنید که عکاسی را جدی دنبال می‌کنند. عکس‌هایی هستند که جایی توسط کسی به صورت اتفاقی گرفته شده‌اند و خوب هم هستند. کسانی که با اینترنت آشنا نیستند را هم از قلم نیندازید.
– اگر این فراخوان را مستقیماً از ایمیل مسابقه دریافت نکرده‌اید، به sendyourshot@gmail.com یک ایمیل بدون متن بزنید تا در لیست تماس‌های مسابقه قرار بگیرید و ایمیل‌های بعدیِ مربوط به مسابقه را دریافت کنید.
– در تمام تاریخ‌هایی که در بخش زمان‌بندی آمده، حتماً برای تمام کسانی که در لیست تماس‌های مسابقه هستند، ایمیل‌های مربوط ارسال خواهد شد. اگر ایمیلی دریافت نکردید، بخش اسپم‌های میل‌باکس‌تان را کنترل کنید و اگر ایمیل‌های مسابقه را در آن دیدید آن‌ها را از حالت اسپم خارج کنید.
– اگر از روش‌های کارت به کارت یا اینترنتی برای واریز پول استفاده نمی‌کنید، می‌توانید برای آدرس شعبه‌های بانک در تهران به http://www.en-bank.com/Site.aspx?ParTree=111418 و برای آدرس شعبه‌های بانک در شهرهای دیگر به http://www.en-bank.com/Site.aspx?ParTree=1114 مراجعه کنید.
– اگر خارج از ایران هستید، می توانید برای واریز پول از آشنایانی که در ایران دارید کمک بگیرید یا اینترنتی پول را واریز کنید.
اگر چنین امکاناتی ندارید به sendyourshot@gmail.com ایمیل بزنید و کمک بخواهید.
– اگر مایل نیستید ایمیل‌های مسابقه را دریافت کنید به sendyourshot@gmail.com ایمیل بزنید تا از لیست خارج شوید.
– جزئیات بیشتر در مورد داوری در آلبوم داوری خواهد آمد.
این مسابقه یک خواهرخوانده در زمینه‌ی نمایشنامه‌نویسی دارد که در حال گذراندن مرحله‌ی داوری دور اول‌اش است. خواندن نمایش‌نامه‌های رسیده و شرکت کردن در داوری آن خالی از لطف نیست. برای این منظور به www.sendyourplay.com سر بزنید.
– در صورت وجود هرگونه پرسش از برگزارکننده می توانید با شماره: ۰۹۳۲۹۲۵۰۸۵۲ تماس بگیرید.

کاوه نجفیان (یرگزارکننده)
پانزدهم اردی بهشت ماه ۱۳۹۰
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست