1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان نخستین نشست در مورد ترجمه متون عکاسی

فراخوان نخستین نشست در مورد ترجمه متون عکاسی

چندی پیش استاد اسماعیل عباسی در قالب یک پیشنهاد اعلام کرد: در فکر آنم که چگونه می‌شود مترجمان متون عکاسی را دور هم گردآورد و تشکلی را ایجاد کرد که از پرداختن به موضوع‌های کم اهمیت‌تر فعلا پرهیز کنیم و با توجه به نیازهای اساسی آموزشی برنامه‌ریزی و به انتشار کتاب‌های اساسی عکاسی اقدام کنیم.

ایشان با وجود استقبال مخاطبین از طرح این پیشنهاد، مطلب پیشین خود را به فراخوانی تبدیل کرد و افزود:
در پی طرح موضوع «ترجمه متون عکاسی» و واکنش مثبت دوستان در این مورد، از کلیه صاحبنظران و مترجمانی که در زمینه ترجمه کتاب و مقاله‌های عکاسی فعالند و تمایل دارند در نخستین نشست «ترجمه متون عکاسی» شرکت کنند، در خواست می‌کنم تا ۴ تیر ۱۳۸۹ با فرستادن نام و شماره تلفن تماس، برای هماهنگی اقدام کنند. اسامی افرادی که اعلام آمادگی می‌کنند از طریق همین وبلاگ به آگاهی خواهد رسید. (شماره تلفن افراد به عنوان اطلاعات شخصی محفوظ خواهد بود.) بعد از اعلام آمادگی دوستان، با توجه به تعداد متقاضیان، محل و تاریخ برگزاری تعیین و اعلام خواهد شد.
از کلیه دوستان خواهشمندم در صورت تمایل این اطلاعیه را از طریق سایت‌ها و وبلاگ‌های خود منتشر کنند تا کسی از قلم نیفتد!

با سپاسگزاری پیشاپیش، اسماعیل عباسی

 

" پایگاه عکس چیلیک " با وجود اظهار لطف دائم استاد اسماعیل عباسی، نسبت به توصیه ذکر شده در انتهای متن فراخوان، خود را موظف به درج و نشر این فراخوان دانسته و آمادگی خود را در سایر زمینه های لازم در خصوص پیشبرد این امر اعلام می دارد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست