1. خانه
  2. اخبار
  3. معرفی داوران بخش تجسمی جشنواره ملی جوان ایرانی

معرفی داوران بخش تجسمی جشنواره ملی جوان ایرانی

داوران بخش هنرهای تجسمی نخستین جشنواره ملی جوان ایرانی در رشته‌های عکس، تصویرسازی، خوشنویسی، پوستر، طراحی و نقاشی، نگارگری و کاریکاتور مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری بخش تجسمی نخستین جشنواره ملی جوان ایرانی، بر همین اساس اسماعیل عباسی، محسن راستانی و کیارنگ اعلایی از سوی دبیر رشته عکاسی به عنوان داوران این رشته معرفی شده‌اند.
همچنین فاطمه رادپور، محسن حسن‌پور و سید فضل الله طباطبایی آثار رسیده به دبیرخانه در رشته تصویرسازی، و یدالله کابلی، امیراحمد فلسفی و جلیل رسولی، آثار خوشنویسی را در پنج زیر شاخه خط معلا، خط‌نقاشی، ثلث، شکسته نستعلیق و نستعلیق مورد بازبینی و داوری قرار خواهند داد.
بنابر این گزارش، در بخش طراحی و نقاشی نیز مرتضی اسدی، احمد وکیلی و احمد خلیلی‌فرد به انتخاب و داوری آثار این رشته می‌پردازند و جمال‌الدین خرمی‌نژاد، محمود افتخاری و اردشیر مجرد تاکستانی، آثار رشته نگارگری را قضاوت می‌کنند.
دبیرخانه این جشنواره همچنین، حمید بهرامی، جواد علیزاده مقدم و شاهرخ حیدری را به عنوان هیات داوری و انتخاب رشته کاریکاتور بخش هنرهای تجسمی نخستین جشنواره ملی ایران معرفی کرده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست