1. خانه
  2. اخبار
  3. معرفی نرم افزار جستجوگر اخبار عکاسی در پایگاه عکس چیلیک

معرفی نرم افزار جستجوگر اخبار عکاسی در پایگاه عکس چیلیک

پس از قریب به دو سال از آغاز به کار رسمی فعالیت پایگاه عکس چیلیک، واحد فنی و پشتیبانی این پایگاه بنا بر احساس نیاز و پاسخگویی به پرسش های کثیر و مدام کاربران و همچنین جلب رضایت مخاطبین این رسانه، اقدام به معرفی موتور جستجوگر اخبار عکاسی نمود.

این جستجوگر خبر به گونه ای طراحی شده است که اخبار مرتبط با کلیدواژه های عکاسی را از سایر رسانه های خبری گزینش کرده و جهت سهولت استفاده کاربران در صفحه اخبار پایگاه به ترتیب جستجو، ارایه می نماید.

لازم به یادآوری است که تمامی اخبار یافت شده با نام منبع صدور خبر و تاریخ انعکاس در رسانه به رویت مخاطب می رسد.

آنچه در این میان نیاز به تاکید دارد ذکر این نکته است که با وجود اشکال در انشای واژگان و یا وجود نقص در ارایه اطلاعات بطن خبر، هیچگونه تصحیح و ویرایشی توسط کارشناسان این پایگاه در اخبار یافت شده، صورت نگرفته و نمی گیرد و بنا بر رعایت اصول امانت داری، خبر به همان شکل ارایه شده در رسانه مذکور منعکس می گردد.

همچنین واحد اطلاع رسانی این پایگاه مهیای پذیرش و انعکاس اخبار و رویدادهای عکاسی کشور می باشد تا به سهم خود در اطلاع رسانی هر چه جامع تر و کامل تر اخبار عکاسی سهمی در خور داشته باشد.

اخبار منعکس شده توسط این پایگاه با منبع چیلیک بوده و دریافت این اخبار از طریق صفحه ارسال خبر و همچنین دریافت از نشانی الکترونیکی:News@chiilick.com می باشد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست