1. خانه
  2. اخبار
  3. ناسا فضا را در کف دست شما می گنجاند!

ناسا فضا را در کف دست شما می گنجاند!

سازمان ناسا برنامه ای را مخصوص گوشی های همراه آی فن ارائه کرده است که با کمک آن کاربران می توانند علاوه بر مشاهده تصاویر شگفت انگیز فضایی تمامی برنامه ها و گزارشهای زنده این سازمان را در گوشی خود مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان ناسا مجموعه ای از تصاویر شگفت انگیز فضایی خود را با ارائه برنامه ای جدید برای آی-فنها به این تلفنهای همراه انتقال داده است.

با کمک این برنامه حتی زمانی که کاربر از رایانه فاصله دارد نیز می تواند به سحابی ها، ستاره ها، تابش خورشید و کهکشانها خیره شود. مجموعه تصاویر "عکس روز" و "تصویر روز نجوم" این سازمان را می توان از طریق این برنامه بر روی آی فن به همراه داشت و حتی امکان ارسال و ذخیره آن بر روی گوشی همراه وجود خواهد داشت.

در عین حال با استفاده از برنامه جدید فضایی ناسا کاربران آی فن می توانند فیلمهای علمی این سازمان، فعالیتهای فضایی در ماموریتها، پرتاب راکتها و دیگر پدیده های مهم فضایی را مشاهده کنند.

نکته جالب توجه دیگر این برنامه کنترل ماموریتهای مختلف ناسا و مشاهده شمارش معکوس آنها بر روی آی فن است. همچنین در صورتی که کاربر بخواهد از موقعیت دقیق ایستگاه فضایی بین المللی آگاه شود می تواند به راحتی از طریق گوکل ارث و دیگر برنامه ها آن را تعیین کند.

بر اساس گزارش ویرد، در عین حال به روز رسانی های ناسا از طریق توییتر نیز به کاربرانی که از این برنامه جدید اپل استفاده می کنند ارسال خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست