1. خانه
  2. اخبار
  3. نشست تخصصی انجمن عکاسان انقلاب در نمایشگاه قرآن

نشست تخصصی انجمن عکاسان انقلاب در نمایشگاه قرآن

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس با هدف شناخت و گسترش فرهنگ دفاع مقدس و فضای معنوی رزمندگان اسلام با همکاری مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور اقدام به برگزاری دو نشست تخصصی عکاسی با موضوع دفاع مقدس و معنویت توسط آقایان بهزاد پروین قدس و مهرزاد ارشدی نموده است.
۱ – یکشنبه ۸ مردادماه، از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ سخنرانی بهزاد پروین قدس
بهزاد پروین قدس متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۳ در شهر تبریز است و دارای مدرک درجه دوهنری (کارشناسی ارشد) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
ایشان عکاس دفاع مقدس بوده و سابقه حضور ۴۵ ماهه در جبهه های جنگ تحمیلی هشت ساله را دارد. وی همچنین سابقه پنج بار مجروحیت در حین عکاسی در جنگ را دارد و عضو بنیاد جانبازان است.
قریب به سه دهه فعالیت هنری بهزاد پروین قدس در زمینه هنرهای تجسمی و نویسندگی غالباً با محوریت دفاع مقدس، تفحص شهدا، نقش و جایگاه آثار هنری وی را در انتقال فرهنگ متعالی دفاع مقدس و سیره شهدا قابل تقدیرنموده است.

۲ – یکشنبه ۱۵ مردادماه، از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ سخنرانی مهرزاد ارشدی
ارشدی متولد سال ۱۳۴۲ در شهر آبادان است و دانش آموخته کارشناسی مدیریت فرهنگی و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی است. ایشان عکاس دفاع مقدس بوده و بیش از چهارده عنوان عملیات را عکاسی کرده است. عکس‌های او بیش از آنکه از وظیفه حرفه‌ای یک عکاس خبرنگار حکایت کند بیانگر انگیزه و شوری شخصی است؛ به همین علت عکس‌های او ضمن ثبت صحنه‌های پرهیجان نظامی، بیانگر دقایق سرشار از عطوفت و زیبایی‌های انسانی است.

محل برگزاری این دو نشست در محل مصلای امام خمینی(ره)، شبستان، طبقه همکف نمایشگاه، ضلع شمالی بالاتر از بخش نمای نوین، جنب غرفه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، سالن شهید شهریاری می باشد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست