1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس خشکسالی آموزگار بزرگ در گرگان برپا می‌شود

نمایشگاه عکس خشکسالی آموزگار بزرگ در گرگان برپا می‌شود

رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: نمایشگاه عکس خشکسالی آموزگار بزرگ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موسی فرمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان به خبرنگاران افزود: این نمایشگاه با هدف انعکاس ابعاد وسیع پدیده خشکسالی سال زراعی گذشته در استان گلستان برگزار می‌شود.
فرمانی با دعوت از همه شهروندان گلستانی برای بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از روز شنبه ۲۸ دی ماه جاری گشایش می‌یابد و به مدت شش روز ( سوم بهمن ۱۳۸۷) آماده بازدید شهروندان است.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری انجمن سینمای جوان گرگان و شرکت آب منطقه‌ای گلستان برگزار می‌شود.
به گفته وی، در تابستان گذشته عکاسان عضو انجمن سینمای جوان گرگان با همکاری روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان در سفری یک روزه آثار خشکسالی در نواحی مختلف استان را به تصویر کشیدند.
رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان با تقدیر از همه عکاسانی که آثارشان در این نمایشگاه حضور دارد، گفت: به ۳ اثر برگزیده این نمایشگاه جوایزی به رسم یادبود تعلق می‌گیرد.
فرمانی با اشاره به کاهش ۳۱ درصدی میزان بارندگی در چند ماهه نخست سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: با توجه به نظر کارشناسان در زمینه احتمال وقوع مجدد پدیده خشکسالی در گلستان، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در زمینه خشکسالی نظیر برپایی این نمایشگاه نیز ادامه می‌یابد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست