1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس سالمند در سمنان برپا می‌شود

نمایشگاه عکس سالمند در سمنان برپا می‌شود

مدیر حوزه هنری استان سمنان از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع سالمندان در استان سمنان همزمان با روز سالمند خبر داد.

محمد اسکندرزاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، نمایشگاه عکسی را با موضوع سالمندان برگزار خواهد کرد.
وی افزود: این نمایشگاه با نیت ترویج نگاه اسلامی به پدر و مادر که در قرآن کریم نیز بر آن تاکید شده است، نهم مهر ماه امسال و به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار می‌شود.
مدیر حوزه هنری استان سمنان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند آثار خود را ۸۸ به دبیرخانه این جشنواره در سمنان و شاهرود ارسال کنند.
اسکندرزاده افزود: عکاسان می‌توانند دیگر مشخصات مورد نیاز عکس‌ها و فرم شرکت در جشنواره را از سایت حوزه هنری استان سمنان به آدرس www.artsemnan.ir دریافت کنند.
وی همچنین افزود: هنرمندان وابسته به دفتر نمایش در اردویی یک روزه در تهران، از دو نمایش دیدن کردند.
مدیر حوزه هنری استان سمنان ادامه داد: نمایش‌های «فرزند عدالت» به نویسندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی که در سالن مهر حوزه هنری تهران برگزار می‌شود و «باغ شکر پاره» به نویسندگی و کارگردانی قطب‌الدین صادقی که در سالن اصلی تئاتر شهر به اجرا درآمد، دو نمایشی بود که این هنرمندان در اردوی یک روزه خود از آنها دیدن کردند.
اسکندزاده افزود: بازدید از آرشیو لباس مرکز هنرهای نمایشی تهران هم از برنامه‌های جنبی این اردو بود.
وی ادامه داد: همچنین هنرمندان وابسته به واحد تجسمی در اردویی یک روزه از نمایشگاه جشنواره «پرتو حسن» بازدید کردند.
مدیر حوزه هنری استان سمنان افزود: از برنامه‌های این سفر می‌توان به حضور در افتتاحیه جشنواره و بازدید از نمایشگاه آثار منتخب اشاره کرد.
اسکندرزاده افزود: این سالانه که با موضوع صلح در قرآن برگزار می‌شود، چهارمین دوره خود را در عرصه بین‌المللی در بخش‌های نقاشی، پوستر، خوشنویسی، تذهیب، نگارگری، عکاسی، هنر مفهومی و تصویرسازی تجربه می‌کند.
وی تصریح کرد: سارا زارع با سه اثر، ویدا قبادی و میثم خالوندی هرکدام با دو اثر، فهیمه جاسمی، عباس سعدی، محمد غمزه و یاسر قمی هر کدام با یک اثر در بخش پوستر و زهره پازوکی با دو اثر در نقاشی و عباس سعدی با یک اثر در تصویرسازی از منتخبان سمنانی این جشنواره هستند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست