1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر رضوی در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود

نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر رضوی در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود

نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر رضوی همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی از ۲۸ مهرماه تا ۲ آبانماه در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی، این نمایشگاه با عنوان «ذکرهای دیدنی» مجموعه‌ای از عکس‌ها و پوسترهای منتخب جشنواره تئاتر رضوی است.
مسابقه بخش عکس و پوستر تئاتر رضوی امسال برای نخستین بار در قالب رقابت در ساختار جشنواره گنجانده شده است که با استقبال گسترده عکاسان و طراحان پوستر از سراسر کشور مواجه شده و بالغ بر ۳۶۰ اثر برای دبیرخانه جشنواره رسیده است.
در این خبر آمده است: هیاتی متشکل از سیف‌الله صمدیان، سیامک زمردی مطلق و ناصر عرفانیان ۳۸ اثر را برای حضور در بخش مسابقه و رقابت نهایی انتخاب کردند.
روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی همچنین اضافه کرد: در این نمایشگاه اثار هنرمندانی چون: محمد آخوندی، مرتضی اتابکی، احسان اعوانی، امیر امیری، ساغر برکات، میلاد پیامی، ابراهیم حسینی، سیاوش حقیقی، گلرخ وارش، سارا ساسانی، ابراهیم سیسان، فرشید صفاری، حسن طاهری، مانی لطفی‌زاده، محمد محبی، میثم محمدی، آزاده میرزایی، هادی نوید و پارتا یاران در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
در این خبر عنوان شد: علاوه بر ارائه آثار منتخب بخش عکس و پوستر تئاتر رضوی در نمایشگاه کتاب «ذکرهای دیدنی» مجموعه این عکس‌ها و پوسترها در ایام جشنواره منتشر می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست