1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس‌های امام خمینی (ره) تا ۱۵ خرداد ماه در نیاوران

نمایشگاه عکس‌های امام خمینی (ره) تا ۱۵ خرداد ماه در نیاوران

عصر جمعه- هفتم خرداد – نمایشگاه عکسی با عنوان «امام آفتاب» با همکاری آژانس عکس ایران در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این نمایشگاه تعداد ۸۷ قطعه عکس بر مبنای سالهای عمر پر فضیلت آن حضرت در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

نمایشگاه « امام آفتاب » جهت بزرگداشتی به علت تقارن زاد روز تولد قمری با سالروز شمسی رحلت امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است.

 

این فریم‌ها از متفاوت‌ترین عکس‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی از دوران نوجوانی تا ارتحال و نیز زمان زمان اقامت در نجف، کویت ، فرانسه و… حضرت امام ( ره ) را شامل می‌شود .

 

عکس‌های به نمایش درآمده منتخب هزاران عکس از آرشیوهای گوناگون است که توسط عکاسان مطرح از جمله علی کاوه، محمود کلاری، واهاک وارطانیان، محمد اسد نقشبندی، محمد جعفری ، عزیزالله نعیمی و… گرفته شده است.در این عکس‌ها سعی شده ابعاد مختلف شخصیتی امام به ویژه گوشه‌هایی از ساده زیستی، معنویت و عشق از زوایای نگاه عکاسان مد نظر قرار گیرد .

 

گفتنی است، نمایشگاه « امام آفتاب » تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ – روزهای تعطیل ۱۴ تا ۱۹- درگالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپاست.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست