1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « هادی هراجی » در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه « هادی هراجی » در موزه عکسخانه شهر

یکصد و شصت و نهمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه شهر با آثاری از عکاس پیشکسوت کشور " هادی هراجی" با عنوان " تصویر به مفهوم " عصر روز چهارشنبه ۱۳ اردی بهشت ماه جاری در محل این موزه گشایش می یابد.

نمایشگاه « هادی هراجی » در موزه عکسخانه شهر در این نمایشگاه عکاس تعداد ۳۰ قطعه عکس در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر به شیوه ای الهام گرفته از شیوه ی فتوگرام در عکاسی به نمایش می گذارد.

  هادی هراجی متولد خردادماه سال ۱۳۲۸ و عکاس بازنشسته سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی، عکاسی را از سن ۲۲ سالگی آغاز کرد.
ایشان مدت چهل سال است که عکاسی می کند و در حال حاضر به عنوان محقق و مدرس عکاسی است.
نخستین نمایشگاه هراجی در نگارخانه قندریز در سال ۱۳۵۴ برگزار شد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه های دیگری در موزه عکسخانه شهر، نگارخانه گلستان، نگارخانه دی و … برگزار کرده است.
از هادی هراجی آثار ارزشمندی نیز به چاپ رسیده است. عکس های او از انقلاب اسلامی ایران جزو مجموعه های ماندگار می باشد که در کتاب روزهای خون، روزهای آتش انتشارات زمینه به چاپ رسیده است.

ولی نمایشگاه حاضر این عکاس با سابقه نگاهی متفاوت به عکاسی دارد. آثار به نمایش در آمده شامل عکس هایی است که با تکنیک فتوگرام یا عکاسی بدون دوربین انجام شده است.

آخرین تالیف تصویری این عکاس، کتاب " درهای ایرانی " نام دارد که در اندازه خشتی و دربرگیرنده بیش از یکصد قطعه عکس از آثار هادی هراجی می باشد.

علاقه مندان می توانند تا روز چهارشنبه ۲۷ اردی بهشت ماه جاری در روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ (به‌جز جمعه‌ها و روزهای تعطیل) از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفت تیر، خیابان بهار‌شیراز، جنب بوستان بهار‌شیراز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست