1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس « مادر طبیعت » در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه عکس « مادر طبیعت » در موزه عکسخانه شهر

یکصدوهفتادودومین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه شهر به نمایش آثار گروهی از عکاسی کودکان با موضوع مادر و طبیعت اختصاص یافت.

نمایشگاه عکس « مادر طبیعت » در موزه عکسخانه شهر

در این نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس ۳۰ در ۴۰ قطعه عکس ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر از ۲۵ کودک بین ۳ تا ۶ ساله(اعضای انجمن طبیعت گران برنا) با موضوع مادر و طبیعت به نمایش درمی آید.
موزه عکسخانه شهر به منظور فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه برای علاقمند نمودن کودکان به بازدید از موزه ها با همکاری موسسه برنا اقدام به برگزاری این نمایشگاه نموده است.
موسسه طبیعت گران برنا (NGO)نخستین مرکز پرورش فراگیری خلاق مبتنی بر آموزه های زیست محیطی، فرهنگی آموزشی و پژوهشی ویژه کودکان ۳ تا ۷ سال است که به مدیریت ثمانه محمودی و حمید توسلی از سال ۱۳۸۲ زیر نظر معاونت امور اجرایی وزارت کشور اداره کل سازمان های مردم نهاد به شکل رسمی کار خود را آغاز کرد.
کودکان برنا علاوه بر فعالیت های گوناگونی که در این مرکز انجام می دهند نزدیک به نه ماه است که فعالیت جدیدی وارد زندگی شان شده است و آن فراگیری عکاسی زیر نظر فرزانه فردوسی میلانی است.

اسامی کودکان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب می باشد:
آوین اسدزاده، علی رضا ربانیان، امیر سپهر رسولی، ارغوان شریفی، ارشیا صالحی، گوهر پارسی، آوین اسدزاده، یاشار قائمی، یحیی نیک اقبال، سوفی وحیدی، سام امینی، ریحانه بوشهری، کیمیا فروغی، لیلا هوشمندزاده، رادین صراف زاده، ستایش یمقانی، هانا حیدری، هیراد شفیعی، ستایش احمدی، بردیا سهرابی، هانا حیدری، فرنام وظیفه دان، سوفیا ابوالقاسمی، علی نصیری، لی لی رشدی نوید.نگار حقیقت، آرتین خسرو حیدری.

علاقه مندان می توانند در طی دو روز چهارشنبه ۷ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ و روز پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ از مجموعه عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفت‌ تیر، خیابان بهار‌شیراز، جنب بوستان بهار‌ شیراز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست