1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس “قبله اول” میهمان قم می شود

نمایشگاه عکس “قبله اول” میهمان قم می شود

فرهنگی: موزه هنرهای معاصر فلسطین نمایشگاه عکسهای "سلیمان غندوز" عکاس ترک، از قبله اول مسلمانان را پس از تهران در شهر قم به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، این مجموعه در ادامه سلسله نمایشگاههای دوره ای و استانی خود به منظور ایجاد فرصت و امکان مناسبی جهت ارایه آثار هنری و تجسمی ایران و جهان اسلام در سراسر نقاط کشور و برای تمامی علاقمندان، دانشجویان هنر و اقشار مردمی این بار نمایشگاه عکس "قبله اول" شامل روایت تصویری سلیمان غندوز هنرمند عکاس ترک از دیدار با قدس، ‌قبله اول معراجگاه پیامبر اعظم و کانون پرشکوه و هویت بخش و وحدت آفرین تمامی ادیان توحیدی و ابراهیمی و مظهر مقاومت اسلامی در برابر سلطه و زورگویی جهانی را در شهر قم بر پا می کند.

بنا بر این گزارش و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر، این نمایشگاه که از یکشنبه ۱۲ خرداد در نگارخانه اشراق قم گشایش می یابد و به مدت دو هفته آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

عکسهای سلیمان غندوز نگاهی زیبایی شناسانه به ابعاد مختلف معماری،‌فرهنگی،‌ و جامعه شناختی بنای مسجد‌الاقصی و موقعیت آن در ارتباط با زندگی،‌ باورها، و موقعیت سیاسی اجتماعی مردم فلسطین دارد، که در امتداد سفرها و عکسهای وی از سراسر جهان اسلام صورت گرفته است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست