1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس و صدا در نگارخانه عکس تهران

نمایشگاه عکس و صدا در نگارخانه عکس تهران

نمایشگاهی تلفیقی از آثار عکاسی دو عکاس جوان به نام های راحله خوش آمدی و سولماز پورعبدالله به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک ( ۱۲ ماه ژوئن ) از روز سه شنبه ۲۳ خردادماه جاری در نگارخانه عکس تهران گشایش می یابد.

در این نمایشگاه که با عنوان " کلاس تعطیل می شود، هوا سرد است " ارایه شده است، راحله خوش آمدی تعداد ۷۰ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه ۱۳ در ۱۸ سانتیمتر را به نمایش گذاشته و تعدادی از عکس ها را به شکل پخش با صدای کودکان به نمایش می گذارد.

نمایشگاه عکس و صدا در نگارخانه عکس تهران

همچنین سولماز پورعبدالله نیز در تعداد ۳۵ قطعه عکس سیاه سفید از موضوع کودک کار را در اندازه های ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر تا ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش می گذارد.
راحله خوش آمدی متولد خردادماه سال ۱۳۶۰ و دانش آموخته کارشناسی عکاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و سولماز پورعبدالله متولد مهرماه سال ۱۳۵۹ و دانش آموخته کارشناسی عکاسی از دانشکده هنرو معماری است.

در قاب ابتدای این نمایشگاه به نقل از این دو عکاس جوان آمده است:
کودک انسان بیشترین حمایت را در کودکی خود می طلبد، همه ی ما زمانی کودک بودیم و حمایت انسان های دیگر ما را به اینجایی که هستیم رسانده است. همه ی ما طالب این همراهی تا زمان پیری خود هستیم و از اینجا است که زندگی اجتماعی انسان ها شروع می شود، زندگی که با ایجاد محیطی امن و آرام در کنار هم می تواند رشد و آگاهی بشر را همراه داشته باشد، محیطی آشنا و در کنار هم.
از حال هم خبردار بودن و مهر ورزیدن.
کودکان کار، کودکان تولیدی ها، کودکان سر چهارراه ها … هم مثل ما در تلاش برای زندگی کردن هستند. ترس ها، نگرانی ها، امیدها و آرزوهای مان یکی است.
آن ها خود ما هستند …

علاقه مندان می توانند در روز گشایش نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ و تا پایان روز پنج شنبه اول تیرماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
بنابر اظهار عکاسان قرار است تا جلسه نقد و بررسی آثار نمایشگاه، همزمان با ساعت ۱۷ در آخرین روز نمایشگاه در محل نگارخانه برگزار شود.
نگارخانه عکس تهران در خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر غربی، شماره ۳۶، طبقه همکف واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست