1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی « همکلاسی » در نگارخانه سوره مازندران

نمایشگاه گروهی « همکلاسی » در نگارخانه سوره مازندران

نمایشگاه گروهی همکلاسی در مازندران نمایشگاهی از آثار عکاسان حوزه هنری استان مازندران با عنوان " همکلاسی " در نگارخانه سوره این حوزه از روز پنجشنبه ۱۵ اسفندماه جاری گشایش می یابد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران در این نمایشگاه تعداد ۴۱ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از ۴۱ عکاس دانش آموخته دوره های آموزش تخصصی عکاسی در واحد آموزش این حوزه از سال ۱۳۷۸ تاکنون به نمایش گذاشته می شود.
نگاه عکاسان این نمایشگاه با وجود تنوع در گرایش ها، بیشتر در شاخه هایی نظیر: فرم، انتزاع، مستند و طبیعت به عکاسی وارایه پرداخته است.

 

نمایشگاه گروهی « همکلاسی » در نگارخانه سوره مازندران

ملیحه مقصودی شهمیرزادی به عنوان روابط عمومی این حوزه هدف از برگزاری این نمایشگاه را جذب و کشف استعداد جوان و معرفی شناسایی آنها ؛ ایجاد انگیزه و فعالیت و بالابردن سطح سواد بصری معرفی کرد و در ادامه شناخت هنر عکاسی و حمایت از هنرمندان عکاس را برای پیشبرد اهداف عالی در جامعه لازم دانست.
لازم به یادآوری است مدرس این دوره های آموزشی مهدی معصومی گرجی از هنرمندان فعال خطه مازندران می باشد. در پایان قرار است درصدی از فروش آثار دراختیار انجمن خیریه ماهک قرار گیرد.

عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده اند: مهدی معصومی گرجی، سینا دلشادی، حسین بهرامی ولشکلایی، حسین خادمی، معصومه زلیکانی، نرجس خاتون اندرواژ، زهرا عابدی، خاطره محمدی، زهرا ناظری ، سید ولی شجاعی لنگری، مونا سعادت نیا، مژگان زحمتکشان، زهرا محمدی، ابراهیم رفیعی، عزت قربانی، المیرا آزادیان، ملیحه زارعین، علی پیشدادیان، مریم رسولی، فاطمه قاضی زاده، نورا شاملی، محمود احمدی، سوده هادی نژاد، اصغر عالیشاه، نریمان نادری، زهرا منصوری، محسن نیرومند‌، مهتاب محسنی، سپیده درخشی، صبا معدنی، راحله یگانه امیری، آزیتا صادقی، عبدالله اسدی، سحر برنا، حیدر جعفری، فاطمه احسانی، کتایون صادقی، داوود حسنی، امیرعلی رزاقی، فاطمه آقامیری و نسیبه خلیلی،

مطابق با اظهار برگزارکننده مقرر شده است تا همزمان با پایان نمایشگاه نشست نقد و بررسی عکس ها توسط کارشناسان برگزار شود.
این نمایشگاه ساعت ۱۶ عصر روز پنجشنبه ۱۵ اسفندماه گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان ۲۵ اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۹ از این عکس ها دیدن کنند.
نگارخانه سوره حوزه هنری استان مازندران در میدان امام، بلوار دانشگاه شهر ساری واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست