1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی « چهارمحل » در نگارخانه سوره بوشهر

نمایشگاه گروهی « چهارمحل » در نگارخانه سوره بوشهر

نمایشگاه عکس "چهار محل" با موضوع "بافت تاریخی شهر بوشهر" به همت جمعی از عکاسان جوان در نگارخانه سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر در حال برگزاری است.
به گزارش "پایگاه عکس چیلیک "(Chiilick.com) آریادخت جهانبخشان دبیر اجرایی این نمایشگاه در متن ارسالی این رویداد، اعلام کرد: در پی اعلام فراخوان جشنواره در سال گذشته، تعداد ۵۹۵ عکس از ۶۸ شرکت کننده و عکاس به دبیرخانه جشنواره رسید که مورد قضاوت و داوری قرار گرفت. و در نهایت آثار منتخب این عکاسان جوان به نمایشگاه راه یافت.

اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: مهدی فیروز زادگان، احسان رفعتی، میلاد رفعت، حسین استوار، علی جهان‌آرا، محسن خرمایی پور، پگاه عطایی، حبیب‌الله اکبری، مجتبی لاوری فرد و صفورا برسان.

دبیر اجرایی جشنواره و نمایشگاه عکس چهار محل، ناشر کتاب عکس «بهشت شور» در ادامه گفت : هدف از برگزاری این جشنواره شناخت و معرفی آسیب‌های موجود در چهار محل قدیم بوشهر و حفظ و پاسداری این میراث جهانی برای تحویل به صاحبان نسل های بعدی عنوان شده است.

این نمایشگاه عصر روز شنبه۱۰ خردادماه جاری گشایش یافته و تا پایان روز ۱۳ خردادماه جاری همه روزه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ پذیرای حضور علاقه مندان می باشد.
نگارخانه سوره بوشهر در خیابان رئیسعلی دلواری، ساختمان حوزه هنری واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست