1. خانه
  2. اخبار
  3. همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان؛ نمایشگاه عکس قرآن در مصلای تهران برپا می‌شود

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان؛ نمایشگاه عکس قرآن در مصلای تهران برپا می‌شود


خبرگزاری فارس: خانه عکاسان حوزه هنری همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نمایشگاهی را با عنوان عکس قرآن با همکاری مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور در مصلای تهران برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از حوزه هنری، رئیس خانه عکاسان حوزه هنری با بیان این مطلب افزود: فراخوان برگزاری این مسابقه اول تیرماه اعلام و مهلت ارسال آثار، پایان همان ماه تعیین شد.
رسول اولیاء‌زاده، محورهای این نمایشگاه را قرآن در زندگی، قرآن کتاب بیداری و آموزش قرآن عنوان کرد و گفت: پس از اعلام مهلت ارسال آثار، ۱۵۲ نفر عکس‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
او با بیان این که حدود یک هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده، افزود: از دوم مرداد ماه کار داوری و بررسی آثار از سوی هیات داوران آغاز شد.
به گفته او، محمد ستاری، رسول اولیاء‌زاده، علیرضا کریمی صارمی، محمد مهدی رحیمیان و محمد خادمیان داوری این مسابقه را بر عهده داشته اند.
رئیس خانه عکاسان گفت: داوران پس از بررسی آثار رسیده، ۸۰ اثر را انتخاب و برای ارائه در نمایشگاه مناسب دیدند.
اولیاء زاده یادآور شد: از میان این آثار نیز سه اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد که در روز پایانی نمایشگاه معرفی و تقدیر خواهند شد.
وی با بیان این که از زمان اعلام فراخوان تا پایان فرصت محدود بود، گفت: آثار ارسالی، آثار ارزنده و خوبی بود که امیدواریم در سال های آینده با اعلام زمان بیشتر و دریافت آثار مناسبت‌تر این نمایشگاه را برپا کنیم.
وی یاد آور شد: نمایشگاه یاد شده ازششم مرداد ماه گشایش یافته و تا چهارم شهریور در مصلای تهران برپاست.
انتهای پیام/ا

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست