1. خانه
  2. اخبار
  3. جمشید بایرامی در گفت‌وگو با فارس خبر داد: نمایشگاه عکس «نیایش» به مناسبت ماه‌ رمضان برپا می‌شود

جمشید بایرامی در گفت‌وگو با فارس خبر داد: نمایشگاه عکس «نیایش» به مناسبت ماه‌ رمضان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: جمشید بایرامی از برپایی نمایشگاهی از عکس‌هایش با موضوع «نیایش» به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد که در تالار وحدت به نمایش درخواهد آمد.

جمشید بایرامی که در زمینه عکاسی دینی و مذهبی تجربه‌های بسیاری دارد، برای ماه مبارک رمضان امسال نیز نمایشگاهی را با موضوع «نیایش» تدارک دیده است.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی فارس درباره این نمایشگاه توضیح داد: در این نمایشگاه ۶۰ قطعه عکس رنگی از اماکن مذهبی همچون مکه، مدینه، حرم عبدالعظیم و دیگر اماکن متبرکه به نمایش درخواهد آمد که حاصل عکاسی‌های ۴ سال گذشته‌ من است.
وی افزود: این عکس‌ها در ابعاد ۵۰×70 و ۱۰۰ ×70 ارائه شده است و ۱۰ قطعه عکس دیگر نیز در ابعاد بسیار بزرگ روی بوم چاپ شده است.
جمشید بایرامی، عکاسی را از دفاع مقدس شروع کرده است، وی طی چند سفری که به مکه مکرمه داشته، تمامی مناسک حج را به تصویر کشیده است که هم‌اکنون مجموعه بزرگی از این تصاویر را در اختیار دارد و به مناسبت‌های مختلف نیز به نمایش گذاشته است. او منتخب این آثار را در قالب کتاب نیز منتشر کرده است.
نمایشگاه عکس‌های او با موضوع «نیایش» از روز شنبه ۱۵ مردادماه به مناسبت ماه مبارک رمضان در طبقه همکف تالار وحدت گشایش خواهد یافت و تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است.
انتهای پیام/ا

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست