1. خانه
  2. اخبار
  3. همسفران نهمین تور عکاسی چیلیک عازم خوانسار شدند

همسفران نهمین تور عکاسی چیلیک عازم خوانسار شدند

هم زمان با اولین دقایق بامداد امروز پنج شنبه، ۷ خردادماه، نهمین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک عازم شهرستان خوانسار شد.

در این سفر یک روزه که با حضور جمعی از علاقمندان عکاسی و تنی چند از اعضای این پایگاه برگزار شده است مقرر گشته تا همزمان با طلوع خورشید، همسفران با عکاسی از کوچه های قدیمی و خانه های خشتی، برنامه یک روزه عکاسی خود را آغاز نمایند.

حضور و عکاسی از مناطق دشت لاله های واژگون گلستان کوه، قبرستان کهنه، مسجد جامع، آرامگاه باباپیر، چشمه کاسون، امام زاده احمد"ع" و … از دیگر برنامه های متنوع امروز خواهد بود.

شهرستان خوانسار در ناحیه‌ای نه چندان دور از کویر مرکزی ایران در فاصله ای حدود ۱۵۰ کیلومتری شمال‏غرب شهر اصفهان واقع شده‌ و ارتفاع های گلستان کوه از مناطق دیدنی این شهرستان است که در نیمه دوم اردیبهشت ماه هرساله با وسعت لاله‌های واژگون خود، جلوه زیبایی به پهن دشت این منطقه حفاظت شده می دهد.

گروه برگزار کننده تورهای عکاسی چیلیک در نظر دارد تا به زودی دیگر برنامه های عکاسی در سفر خود را با عزیمت به شهرستان های: تفرش، بیرجند، قزوین، میبد و … و مناطقی چون: دریاچه شورمست، لالون، یوش و بلده و … اعلام نماید.

شرح کامل تور خوانسار همراه با اسامی همسفران و گزارش تصویری آن طی خبری تکمیلی پس از بازگشت همسفران این پایگاه اعلام خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست