1. خانه
  2. اخبار
  3. پیام تسلیت خانه عکس استان اردبیل

پیام تسلیت خانه عکس استان اردبیل

به مناسبت درگذشت نابهنگام استاد فقید بهمن جلالی، مسئول خانه عکس استان اردبیل، پیام تسلیتی صادر نمودند که متن آن به این شرح می باشد:

مدیریت و اعضای خانه عکس حوزه هنری استان اردبیل درگذشت استاد بهمن جلالی را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت عرض می نماید.

انالله و اناالیه راجعون

در گذشت بزرگمرد عکاسی استاد بهمن جلالی را به خانواده محترم ایشان و جامعه عکاسی ابران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نماییم.

نکته ای که به نظر جالب می آید، این است که: قرار بر این بود که از استاد بهمن جلالی برای حضور در کارگاه آموزشی عکاسی در اردبیل دعوت به عمل آید. این تصمیم دقیقا روز چهارشنبه ۲۳ دی ماه طی جلسه ی اعضای خانه عکس گرفته شد تا از تجربه ها ی بزرگ مرد عکاسی در استان اردبیل استفاده نماییم، اما انگار …

و چون روز پنج شنبه وقت نشد تا تماس برقرار شود، قرار شد تا روز شنبه پیگیری کنیم، اما روز جمعه با شنیدن خبر تاسف بار از دست دادن ایشان، … و این روز فراموش نخواهد شد.
این روز در خانه عکس استان اردبیل ماندگار شد تا هرسال در این روز برنامه ای برای شادی روح بزرگ استاد بهمن جلالی تدارک ببینیم.
هر چند خیلی خیلی دیر شده باشد.

عبدالرحمن مجرد

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست