1. خانه
  2. اخبار
  3. چهاردهمین تور عکاسی چیلیک در شهرک ماسوله برگزار شد

چهاردهمین تور عکاسی چیلیک در شهرک ماسوله برگزار شد

همزمان با آخرین دقایق چهارشنبه ۴ آذرماه سال جاری همسفران چهاردهمین " تورعکاسی چیلیک " از مقابل دفتر این پایگاه، عازم استان گیلان و دیدار و عکاسی از شهرک تاریخی ماسوله شدند.

این سفر میزبان بیش از چهل نفر از علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی بوده تا مطابق برنامه، همزمان با نور صبحگاهی در قالب راهنمایی لازم و گروه های مشخص از مسیر جنگلی منتهی به این شهرک تاریخی عکاسی کنند. چهاردهمین تور عکاسی چیلیک در شهرک ماسوله برگزار شد

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران عکاسی در محیطی سالم و صمیمی است و از این رو همسفران با ارایه عکس های منتخب خود از مقاصد برنامه ریزی شده در این تورها می کوشند تا شرایطی شایسته برای تدوین مجموعه ای تصویری و هدفمند از علم و هنر عکاسی را دامن بزنند.

روستای تاریخی ماسوله با قریب به یک هزار سال قدمت، در ۵۵ کیلومتری شهرستان رشت در استان گیلان و در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن قرار دارد و از غرب به خلخال، از شمال به ماسال و از جنوب به تارم علیا محدود است.

اسامی همسفران چهاردهمین تور عکاسی چیلیک به مقصد شهرک تاریخی ماسوله، به این ترتیب است:
مرجان ابوالقاسمی، ابراهیم باقرلو، احسان ابوطالبی ، گلبرگ امینی، شبنم بحرینی مقیم جیرفت، پویان حسین زاده، نیلوفر حمیدی، هاله سادات حیدری، مهتاب خرازی، محمدرضا خرازی، زهرا درمان، ابراهیم رامه، مهدی رامه، سامی زمانسرایی، مهدی سروری، محمدبرهان شکرعلی زاده، لیلا صادقزاده، درنا صادقی، نادر فریداحمدی نیا، سارا طاهرمقدس، الهام عبدلی زفرقندی، زهرا علی پناهی، الهه غفوری زاد، انسیه سادات کاشانی زاده، هلیا کاشانی زاده، حبیب کبیرخواه، سمیه کشاورز رضوان، الهام گازری، ایمان گازری، آزاده گلابگیران، سیدعلی لوح موسوی، سید محمد حسین مطهری کیا، آرین مطلبی، مرضیه ملکی زاده، شهلا منصوری، سیدحسین موسوی فراز، رویا میرغیاثی، مینا نظری، سیدشهاب الدین واجدی، مجید وفایی، زهرا یزدزاد، محمد یزدزاد.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی این پایگاه در مسیر بازگشت به تهران بنا به رای حاضرین در سفر، به چند تن از همسفران منتخب، هدایایی چون: چندین جلد کتاب عکس، لوح فشرده و … تقدیم گردید و همسفران در اولین دقایق بامدادی روز جمعه ۶ آذرماه به مقابل دفتر " پایگاه عکس چیلیک " در تهران رسیدند.

برای مشاهده گزارش تصویری تور عکاسی از شهرک تاریخی ماسوله " ایـنـجــــا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست